РОЛЬ ЗВУКОРЕЖИСУРИ В СТАНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО КІНО ТА ТЕЛЕМИСТЕЦТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31866/2410-1176.39.2018.153664

Ключові слова:

сучасний театр, незалежний театральний проект, незалежний театр, антреприза, театр-студія, продюсер, антрепренер, режисер, театральний бренд, театральна концепція

Анотація

Мета дослідження – з’ясувати роль звукорежисури на становлення й розвиток кіно- та телемистецтва в Україні, виявити основні етапи розвитку звукорежисури. Методологією дослідження є органічна сукупність базових принципів дослідження, а також методи наукового пізнання: проблемно-хронологічний, конкретно-історичний, статистичний, описовий, логіко-аналітичний. Наукова новизна розвідки полягає в тому, що вперше детально проаналізовано основні принципи звукорежисури, які застосовувалися в українському кіно. Висновки. З’ясовано, що звукорежисура мала величезний вплив на українське кіномистецтво, оскільки принцип монотематизму, який почали використовувати із розвитком технічних можливостей відтворення звуку, і сьогодні є актуальним і затребуваним для створення вітчизняних фільмів.

Біографія автора

Denys Khrenov, Київський національний університет культури і мистецтв

аспірант

Посилання

Aldoshina, I. (2006). Muzykalnaya akustika [Musical Acoustics]. St. Petersburg: Kompozitor.

Belenkii, I. (2008). Lektsii po vseobshchei istorii kino: Gody bezzvuchiya [Lectures on the Universal History of Cinema: Years of Silence]. Moscow: Humanitarian Institute of Television and Radio Broadcasting named after M. Litovchin.

Bunkova, A., Meshcheryakov, S. (2014). Studiinaya zvukozapis i osnovy zvukorezhissury [Studio sound recording and the basics of sound engineering]. Ekaterinburg: Uralskii gosudarstvennyi pedagogicheskii universitet.

Diachenko V. (2012). Vynyknennia i rozvytok mystetskykh tekhnolohii u zvukorezhysuri [The emergence and development of artistic technologies in sound engineering]. Ukrainska kultura: mynule, suchasne, shliakhy rozvytku. Naukovi zapysky Rivnenskoho derzhavnoho humanitarnoho universytetu, no.18, pp. 190–195.

Eizenshtein, S. (2018). Vertikalnyi montazh [Vertical installation], [online] Available at:<https://royallib.com/read/eyzenshteyn_sergey/vertikalniy_montag.html#0> [Accessed 10 July 2018].

Efimova, N. (2005). Khudozhestvenno-esteticheskii analiz zvukovogo efirnogo prostranstva teleradioveshchaniya [Artistic and aesthetic analysis of the sound air space of broadcasting]. D.Ed. Institute of Advanced Training for Television and Radio Broadcasting Workers.

Ignatov, P. (2006). Evolyutsiya sredstv khudozhestvennoi vyrazitelnosti v tvorchestve zvukorezhissera [Evolution of means of artistic expressiveness in the work of the sound engineer]. D.Ed. St. Petersburg Humanitarian Institute of Trade Unions.

Ovsiannikova-Trel, O. (2015). Kinomuzyka iak kulturnyi fenomen suchasnosti [Film music as a cultural phenomenon of our time]. Mizhnarodnyi visnyk: filolohiia, kulturolohiia, muzykoznavstvo, issue 2(5), pp. 163–168.

Vereikin, S. (2018). Istoriya kino: rannie gody [History of cinematography: early years], [online] Available at:<http://media-shoot.ru/publ/34-1-0-151> [Accessed 14 July 2018].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-10

Як цитувати

Khrenov, D. (2018). РОЛЬ ЗВУКОРЕЖИСУРИ В СТАНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО КІНО ТА ТЕЛЕМИСТЕЦТВА. Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство», (39), 85–93. https://doi.org/10.31866/2410-1176.39.2018.153664

Номер

Розділ

ТЕАТР, КІНО, ТЕЛЕБАЧЕННЯ