РОЛЬ ВНУТРІШНЬОКАДРОВОЇ МУЗИКИ В КІНОФІЛЬМІ
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1176.38.2018.141739Ключові слова:
внутрішньокадрова музика, інструментальна музика, пісня, танець, кінофільмАнотація
Мета роботи. Проаналізувати роль внутрішньокадрової музики в кінофільмі в процесі організації звукового рішення фільму, виявити особливості застосування її в фільмах різних жанрів. Методологія дослідження передбачає застосування аудіовізуального аналізу зарубіжних та українських фільмів, що дозволить прийти до розуміння ролі внутрішньокадрової музики в кінофільмі. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що чітко сформовано основні принципи застосування внутрішньокадрової музики в кінофільмі та показано її вплив на звукове вирішення кінофільму. Висновки. Внутрішньокадрова музика є фактором, що тісно пов’язаний з фабулою фільму, і є двигуном дії вперед. Найчастіше в ролі внутрішньокадрової музики виступала і виступає пісня, яка може дозволяти співакові освідчуватись у своїх почуттях, підкреслювати героїзм і мужність, будувати дію фільму. Танець – також дуже часто використовується внутрішньокадрово в різних фільмах, насмперед пов’язаних з народним побутом і національними особливостями. Танцювальна музика поєднує дуже різні епізоди, відображає і характеризує зміни часу в кадрі, є прикладом співіснування та взаємовпливу різних музичних культур. Внутрішньокадрова інструментальна музика може бути і у вигляді великого концертного номера, і вести за собою зображальний монтаж сцени. А також музика ще й підкреслює і трагічні моменти фільму, і є драматично важливою музикою заднього плану, надає іронічний підтекст сцені, відіграє роль шпигунського шифру або паролю, може бути фоном, протилежним змісту кадру, і створювати наявний контраст з цим змістом.Посилання
Bezklubenko, S. (2008). Art: terms and concepts. Vol. 2. Kyiv: Maister-Print.
Horpenko, V. (2000). Architectonics of the film: directorial means and methods of forming the structure of the on-screen work. Vol. 1. Kyiv: Kyiv State Institute of Theatrical Art.
Rozlogov, K. (ed). (2005). Introduction to Screen Culture: New Audiovisual Technologies. Moscow: Iskusstvo.
Lissa, Z. (1970). Aesthetics of Chinese music. Moscow: Muzika.
Mankovsky, V. (1984). Fundamentals of Sound Operator’s Work. Moscow: Iskusstvo.
Riazantsev, L. (2015). Technique of leitmotifs in cinematic music. Visnyk KNUKiM. Seriia : Mystetstvoznavstvo [Kyiv National University of Culture and Arts], issue 33, hh. 124–130
Eyzenshteyn, C. (1964). Selected Works. Vol. 2. Moscow: Iskusstvo.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Лев Васильович Рязанцев
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автор зберігає авторські права на статтю та одночасно надає журналу право її першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License.
Користувачі можуть вільно переглядати, читати, завантажувати статті з науковою та навчальною метою; поширювати їх, обов’язково зазначаючи авторство.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання в електронному репозитарії закладу вищої освіти/установи.