УКРАЇНА НА ВЕНЕЦІАНСЬКИХ БІЄНАЛЕ
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1176.38.2018.141831Ключові слова:
бієнале у Венеції, художній процес, українські проекти, сучасне образотворче мистецтвоАнотація
Мета роботи. Дослідження пов’язане із вивченням фактів поширення українського образотворчого мистецтва в світовому художньому просторі ХХ і ХХІ ст. Метою ж даної статті є розгляд презентації проектів українського мистецтва періоду Незалежності України в контексті Венеціанських бієнале Методи дослідження полягають у використанні загальнонаукових методів, теоретичних та практичних підходів щодо аналізу мистецьких проектів. Це дало можливість розкрити актуальні питання презентації України на виставках міжнародного рівня. Наукова новизна роботи полягає в систематизації досліджень творчості українських митців, їх проектів та презентації на відомих європейських виставках сучасного мистецтва. Дослідження трансформацій дозволяє прослідкувати ті зміни, які відбулися протягом десятиліть. Висновки: українське мистецтво відповідає європейським тенденціям та посідає належне місце в світовому художньому просторі.Посилання
Avramenko, O. (2009). Art worlds for Venice, or WB-53. Modern Art, 2009, [online] Available at: [Аccessed 05.03.2018].
Botanova, K. (2007). The Venice Carnival. The fourth double. Zerkalo nedely [Mirror of the week], issue 8/12, pp. 4.
Botanova, K. (2005) Force majeure as a principle of public policy. Zerkalo nedely [Mirror of the week], issue8/9, pp. 19.
‘The opening of the Ukrainian Pavilion was held at the Venice Biennale’. Available at: [Аccessed 08.04.2018].
Kurina, A. (2011). Ukraine at the 54th Venice Biennale: Hard boiled eggs. Ukrayins’ka pravda zhy’ttya. [Ukrainian truth of life] Available at: [Аccessed 12.03.2018].
Kushnariova, M. (2014). Contemporary Ukrainian Fine Arts and the World Artistic Community: together or separately. Ukrainian Studies Almanac. Available at: [Аccessed 11.03.2018].
‘A poem about the inner sea, the 52nd Venice Biennale’. Available at: [Аccessed 17.03.2018].
Rohotchenko, O. (2014). Biennale ‘55 as the litmus of the modern concept Modern Art, Available at: [Аccessed 24.03.2018].
Rusnak, І. (2014). To the history of the publication of the drama «The Noise of Millstones» by Ulas Samchuk. Literary process: methodology, names, trends, [online] Available at: [Аccessed 24.03.2018].
Sidorenko, V. (2004) The Venice Biennale and the problems of contemporary art in Ukraine. Modern Art, [online] Available at: [Аccessed 25.03.2018].
Soloviov, A. (2010) The newest history of Ukrainian art. Point zero, [online] Available at: [Аccessed 01.04.2018].
Soloviov, А. (2006). Turbulent Gateways. Kyiv. Intertekhnolohiia.
Young people to represent Ukraine at the Venice Biennale, [online] Available at: http://life.pravda.com.ua/culture/2013/05/15/128523. [Аccessed 07.04.2018].
Ukrainian Pavilion at the Venice Biennale will open on May 7. (2015). Sto dvanadtsiat [112], [online] Available at: [Аccessed 08.04.2018].
Ukraine will present Mikhailov’s «Parliament» at the 57th Venice Biennale, [online] Available at: [Аccessed 08.04.2018].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Леся Іванівна Турчак
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автор зберігає авторські права на статтю та одночасно надає журналу право її першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License.
Користувачі можуть вільно переглядати, читати, завантажувати статті з науковою та навчальною метою; поширювати їх, обов’язково зазначаючи авторство.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання в електронному репозитарії закладу вищої освіти/установи.