УКРАЇНА НА ВЕНЕЦІАНСЬКИХ БІЄНАЛЕ

Автор(и)

  • Lesia Turchak Київський університет культури, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31866/2410-1176.38.2018.141831

Ключові слова:

бієнале у Венеції, художній процес, українські проекти, сучасне образотворче мистецтво

Анотація

Мета роботи. Дослідження пов’язане із вивченням фактів поширення українського образотворчого мистецтва в світовому художньому просторі ХХ і ХХІ ст. Метою ж даної статті є розгляд презентації проектів українського мистецтва періоду Незалежності України в контексті Венеціанських бієнале Методи дослідження полягають у використанні загальнонаукових методів, теоретичних та практичних підходів щодо аналізу мистецьких проектів. Це дало можливість розкрити актуальні питання презентації України на виставках міжнародного рівня. Наукова новизна роботи полягає в систематизації досліджень творчості українських митців, їх проектів та презентації на відомих європейських виставках сучасного мистецтва. Дослідження трансформацій дозволяє прослідкувати ті зміни, які відбулися протягом десятиліть. Висновки: українське мистецтво відповідає європейським тенденціям та посідає належне місце в світовому художньому просторі.

Біографія автора

Lesia Turchak, Київський університет культури

кандидат мистецтвознавства,
cтарший викладач кафедри мистецтв

Посилання

Avramenko, O. (2009). Art worlds for Venice, or WB-53. Modern Art, 2009, [online] Available at: [Аccessed 05.03.2018].

Botanova, K. (2007). The Venice Carnival. The fourth double. Zerkalo nedely [Mirror of the week], issue 8/12, pp. 4.

Botanova, K. (2005) Force majeure as a principle of public policy. Zerkalo nedely [Mirror of the week], issue8/9, pp. 19.

‘The opening of the Ukrainian Pavilion was held at the Venice Biennale’. Available at: [Аccessed 08.04.2018].

Kurina, A. (2011). Ukraine at the 54th Venice Biennale: Hard boiled eggs. Ukrayins’ka pravda zhy’ttya. [Ukrainian truth of life] Available at: [Аccessed 12.03.2018].

Kushnariova, M. (2014). Contemporary Ukrainian Fine Arts and the World Artistic Community: together or separately. Ukrainian Studies Almanac. Available at: [Аccessed 11.03.2018].

‘A poem about the inner sea, the 52nd Venice Biennale’. Available at: [Аccessed 17.03.2018].

Rohotchenko, O. (2014). Biennale ‘55 as the litmus of the modern concept Modern Art, Available at: [Аccessed 24.03.2018].

Rusnak, І. (2014). To the history of the publication of the drama «The Noise of Millstones» by Ulas Samchuk. Literary process: methodology, names, trends, [online] Available at: [Аccessed 24.03.2018].

Sidorenko, V. (2004) The Venice Biennale and the problems of contemporary art in Ukraine. Modern Art, [online] Available at: [Аccessed 25.03.2018].

Soloviov, A. (2010) The newest history of Ukrainian art. Point zero, [online] Available at: [Аccessed 01.04.2018].

Soloviov, А. (2006). Turbulent Gateways. Kyiv. Intertekhnolohiia.

Young people to represent Ukraine at the Venice Biennale, [online] Available at: http://life.pravda.com.ua/culture/2013/05/15/128523. [Аccessed 07.04.2018].

Ukrainian Pavilion at the Venice Biennale will open on May 7. (2015). Sto dvanadtsiat [112], [online] Available at: [Аccessed 08.04.2018].

Ukraine will present Mikhailov’s «Parliament» at the 57th Venice Biennale, [online] Available at: [Аccessed 08.04.2018].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-08-11

Як цитувати

Turchak, L. (2018). УКРАЇНА НА ВЕНЕЦІАНСЬКИХ БІЄНАЛЕ. Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство», (38), 290–300. https://doi.org/10.31866/2410-1176.38.2018.141831

Номер

Розділ

ОБРАЗОТВОРЧЕ, ПЛАСТИЧНЕ ТА УЖИТКОВЕ МИСТЕЦТВО