ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ 3D MAPPING В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1176.39.2018.153647Ключові слова:
3D Mapping, екранне мистецтво, “chromakey”, аудіовізуальні твори, сценографія, відеопроекціяАнотація
Мета дослідження – здійснити комплексний аналіз історії становлення технології 3D Mapping (відеомеппінг) в Україні та особливостей її використання. Застосовано такі методи дослідження: аналіз, синтез, історично-порівняльний (для висвітлення історії становлення 3D Mapping в Україні та вивчення українських і зарубіжних мультимедійних проектів), мистецтвознавчий (для розгляду особливостей використання 3D Mapping). Наукова новизна статті полягає у виявленні можливостей використання 3D Mapping як новітньої технології в різних культурно-мистецьких сферах. 3D Mapping досліджено як продовження технології “chromakey”, яка широко використовується в сучасному кінематографі. Здійснено прогноз стосовно перспектив використання 3D Mapping в мистецтві та рекламі. Висновки. Доведено, що еволюція екранного мистецтва з кінця ХХ ст. відбувається під впливом аудіовізуальних технологій, 3D Mapping. Сучасний етап його розвитку характеризується інтеграцією та синтезом різних засобів і технологій інформаційно-технічного прогресу в культурі і мистецтві. Використання художньо-технологічного аспекта в сценарно-режисерському вирішенні заходу є запорукою його успіху та глядацької симпатії, що знаходить відображення у художньо-естетичній свідомості.Посилання
3D Proektsionnoe shou ko Dnyu Kramatorska [3D projection show for the Kramatorsk Day]. Promo-Promin, [online] Available at: http://www.promo-promin.com/portfolio/item/99/. [Accessed 13 June 2018].
Klishch, O. (2014). Osoblyvosti vykorystannia svitlovykh proektsii na obiektakh miskoho seredovyshcha [Features of the use of light projections on objects of the urban environment]. Visnyk Odeskoi derzhavnoi akademii budivnytstva ta arkhitektury, [online] issue 54, pp 164–169. Available at: <http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodaba_2014_54_30> [Accessed 13 June 2018].
Lander, I., Kubakh, A. (2009). ‘Video mapping as a new form of creativity, its kinds and possibilities’. Sibirskaya assotsiatsiya konsul’tantov. Zaochnye nauchno-prakticheskie konferentsii [The Society of Professional Consultants of Siberia], [online] Available at: <http://sibac.info/index.php/2009-07-01-10-21- 16/2661-2012-05-21-07-38-11> [Accessed 13 June 2018].
Mal’tseva, E. (2013). Razvitie audiovizual’noi kul’tury studencheskoi molodezhi v usloviyakh klubnogo ob’edineniya [The development of audiovisual culture of student youth in the conditions of club association]. D.Ed. Chelyabinsk State Academy of Culture and Arts.
Mikhaylov, L. (2007). Tekhnicheskie sredstva oformleniya sovremennogo estradnogo zrelishcha kak esteticheskii fenomen [Technical means of designing a contemporary variety show as an aesthetic phenomenon]. Moscow: RATI.
Razlogov, K. ed. (2005). Novye audiovizual’nye tekhnologii [New audiovisual technologies]. Moscow: Editorial URSS.
Poznin, V. (2008). Ekrannoe tvorchestvo: sovremennye tekhnologii [Screen arts: modern technologies]. Vestnik Tambovskogo universiteta, no.2, pp. 425–428.
Usov, Yu. (1995). V mire ekrannykh iskusstv [In the world of screen arts]. Moscow: SvR-Argus.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Альона Сергіївна Доколова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автор зберігає авторські права на статтю та одночасно надає журналу право її першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License.
Користувачі можуть вільно переглядати, читати, завантажувати статті з науковою та навчальною метою; поширювати їх, обов’язково зазначаючи авторство.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання в електронному репозитарії закладу вищої освіти/установи.