ВПЛИВ ЗВУКОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА СТАНОВЛЕННЯ МУЗИЧНОГО КІНОФІЛЬМУ
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1176.39.2018.153657Ключові слова:
внутрішньокадрова музика, музичний фільм, синхронна зйомка, зйомка під фонограмуАнотація
Мета роботи. Проаналізувати вплив звукових технологій на становлення музичного кінофільму. Методи дослідження передбачають застосування аудіовізуального аналізу перших звукових музичних кінофільмів, що дозволить прийти до розуміння значення звукових технологій на становлення музичного кінофільму. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що чітко проаналізовано розвиток перших звукових технологій та показано їх вплив на становлення музичного кінофільму. Висновки. Поява звуку в кіно призвела до руйнування сталих уявлень про художні принципи німого кіно. Це змусило робити пошуки нових форм зображальної організації матеріалу, органічно пов’язаних з особливостями звукового кіно: побудовою мізансцени і композиції кадру, рухом камери, новим розумінням монтажу і монтажного ритму. У фільмі «42-а вулиця» (1933) при зйомках був вперше застасовний метод, який отримав назву «зйомка під фонограму». Він використовується і до теперішнього часу при зйомках музичних і танцювальних сцен, а також екранізації концертів і музичних вистав. Тільки завдяки розвитку звукових технологій були сформовані основні художні принципи створення музичного кінофільму.Посилання
Eisenstein, S. (1964). Izbrannye proizvedeniya. V 5 t. T. 2. Montazh [Selected Works. In vols. 5. vol. 2. Editing]. Moscow: Iskusstvo.
Horpenko, V. (2000). Arkhitektonika filmu: Rezhyserski zasoby i sposoby formuvannia struktury ekrannoho vydovyshcha. V 5 t. T. 3. [Architectonics of the film: directorial means and methods of forming the structure of an on-screen spectacle. In vols. 5. vol. 3.]. Kyiv: Kyivskyi derzhavnyi instytut teаtralnoho mystetstva.
Lissa, Z. (1970). Estetika kinomuzyki [Aesthetics of film music]. Moscow: Muzyka.
Mankovsky, V. (1984). Osnovy zvukooperatorskoi raboty [Fundamentals of sound producer’s work]. Moscow: Iskusstvo.
Riazantsev, L. (2015). Tekhnika leitmotyviv v kinomuzytsi [The technique of leitmotifs in cinematic music]. Visnyk KNUKiM. Seriia: Mystetstvoznavstvo, issue 33. pp. 124–130.
Rozlogov, K. ed. (2005). Vvedenie v ekrannuyu kul’turu: novye audiovizual’nye tekhnologii [Introduction to screen culture: new audiovisual technology]. Moscow: Iskusstvo.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Лев Васильович Рязанцев
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автор зберігає авторські права на статтю та одночасно надає журналу право її першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License.
Користувачі можуть вільно переглядати, читати, завантажувати статті з науковою та навчальною метою; поширювати їх, обов’язково зазначаючи авторство.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання в електронному репозитарії закладу вищої освіти/установи.