РОЛЬ ЗВУКОРЕЖИСУРИ В СТАНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО КІНО ТА ТЕЛЕМИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1176.39.2018.153664Ключові слова:
сучасний театр, незалежний театральний проект, незалежний театр, антреприза, театр-студія, продюсер, антрепренер, режисер, театральний бренд, театральна концепціяАнотація
Мета дослідження – з’ясувати роль звукорежисури на становлення й розвиток кіно- та телемистецтва в Україні, виявити основні етапи розвитку звукорежисури. Методологією дослідження є органічна сукупність базових принципів дослідження, а також методи наукового пізнання: проблемно-хронологічний, конкретно-історичний, статистичний, описовий, логіко-аналітичний. Наукова новизна розвідки полягає в тому, що вперше детально проаналізовано основні принципи звукорежисури, які застосовувалися в українському кіно. Висновки. З’ясовано, що звукорежисура мала величезний вплив на українське кіномистецтво, оскільки принцип монотематизму, який почали використовувати із розвитком технічних можливостей відтворення звуку, і сьогодні є актуальним і затребуваним для створення вітчизняних фільмів.Посилання
Aldoshina, I. (2006). Muzykalnaya akustika [Musical Acoustics]. St. Petersburg: Kompozitor.
Belenkii, I. (2008). Lektsii po vseobshchei istorii kino: Gody bezzvuchiya [Lectures on the Universal History of Cinema: Years of Silence]. Moscow: Humanitarian Institute of Television and Radio Broadcasting named after M. Litovchin.
Bunkova, A., Meshcheryakov, S. (2014). Studiinaya zvukozapis i osnovy zvukorezhissury [Studio sound recording and the basics of sound engineering]. Ekaterinburg: Uralskii gosudarstvennyi pedagogicheskii universitet.
Diachenko V. (2012). Vynyknennia i rozvytok mystetskykh tekhnolohii u zvukorezhysuri [The emergence and development of artistic technologies in sound engineering]. Ukrainska kultura: mynule, suchasne, shliakhy rozvytku. Naukovi zapysky Rivnenskoho derzhavnoho humanitarnoho universytetu, no.18, pp. 190–195.
Eizenshtein, S. (2018). Vertikalnyi montazh [Vertical installation], [online] Available at:<https://royallib.com/read/eyzenshteyn_sergey/vertikalniy_montag.html#0> [Accessed 10 July 2018].
Efimova, N. (2005). Khudozhestvenno-esteticheskii analiz zvukovogo efirnogo prostranstva teleradioveshchaniya [Artistic and aesthetic analysis of the sound air space of broadcasting]. D.Ed. Institute of Advanced Training for Television and Radio Broadcasting Workers.
Ignatov, P. (2006). Evolyutsiya sredstv khudozhestvennoi vyrazitel’nosti v tvorchestve zvukorezhissera [Evolution of means of artistic expressiveness in the work of the sound engineer]. D.Ed. St. Petersburg Humanitarian Institute of Trade Unions.
Ovsiannikova-Trel, O. (2015). Kinomuzyka iak kulturnyi fenomen suchasnosti [Film music as a cultural phenomenon of our time]. Mizhnarodnyi visnyk: filolohiia, kulturolohiia, muzykoznavstvo, issue 2(5), pp. 163–168.
Vereikin, S. (2018). Istoriya kino: rannie gody [History of cinematography: early years], [online] Available at:<http://media-shoot.ru/publ/34-1-0-151> [Accessed 14 July 2018].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Денис Олександрович Хренов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автор зберігає авторські права на статтю та одночасно надає журналу право її першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License.
Користувачі можуть вільно переглядати, читати, завантажувати статті з науковою та навчальною метою; поширювати їх, обов’язково зазначаючи авторство.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання в електронному репозитарії закладу вищої освіти/установи.