ОРГАНІЗАЦІЙНО-ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО МУЗИЧНО-ДРАМАТИЧНОГО ТЕАТРУ ІМЕНІ І. ФРАНКА НА ПОЧАТКУ СТАНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ (1991–1998 рр.)

Автор(и)

  • Taras Vasyliuk ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» м. Івано-Фанківськ, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-3478-4400

DOI:

https://doi.org/10.31866/2410-1176.37.2017.155605

Ключові слова:

театр, репертуар, режисер, Прикарпаття, Івано-Франківськ, незалежність, Україна

Анотація

Мета роботи. Проаналізувати творчу діяльність Івано-Франківського музично-драматичного театру ім. І. Франка в умовах становлення незалежності України. Методологія дослідження полягає в дедуктивному аналізі незалежних джерел, внутрішніх документів театру та синтезі отриманих фактів у єдину систему висновків. Наукова новизна. Вперше надається аналіз творчої діяльності Івано-Франківського музично-драматичного театру ім. І. Франка в період 1990-х рр. Таким чином надається підґрунтя для подальших досліджень як театральної культури регіону зокрема, так і вітчизняного театру загалом. Висновки. Доведений вплив соціо-економічної ситуації в державі на творчий колектив та його діяльність. Проаналізовано роль особистості-митця в становленні театру.

Біографія автора

Taras Vasyliuk, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» м. Івано-Фанківськ

аспірант

Посилання

Ivano-Frankivsk Oblast State Archive F. R – 1047. Ivano-Frankivsk Oblast Ukrainian Music and Drama Theatre named after I. Franko. – Op. 1. Spr. 104. Protokoly khudozhnioi rady (protocols of Arts Council). – 54 pages.

Zanyk, V. (1997). How one can successfully pour fresh wine into an old wineskin. Vpered [Forward], No. 57, p. 6.

Kolomiiets, R. (1989). Ukrainian scene: in everyday consciousness and historical perspective. Ukrainskyi teatr [Ukrainian theatre], No. 4, pp. 4–6.

Malashchuk, A. (1994). Gambling, generous, fun ... Kultura i zhyttia [Culture and life], No. 35, p.4.

Nazarchuk, D. (1995). «The Bayadere» was born. Halychyna [Galicia], No. 56, p. 8.

Nazarchuk, D. (1994). «Little tragedies» on a small stage. Halychyna [Galicia], No. 73, p. 8.

Nazarchuk, D. (1992). The Nativity play in the crib. Halychyna [Galicia], No. 4, p. 4.

Nazarchuk, D. (1995). From big to funny – a step into the “House of Crazy”, Halychyna [Galicia], No. 171, p. 8.

Nazarchuk, D. (1993). The game was worth not only candles but also St. John the Baptist’s lights. Halychyna [Galicia], No. 20, p. 8.

Nazarchuk, D. (1993). A duel on a rocky mountain, Halychyna [Galicia], No. 190, p. 4.

Nazarchuk, D. (1995). Why are we crucified? Halychyna [Galicia], No. 41, p. 6.

Nazarchuk, D. (1997), I left the theater to save my love to it, Tyzhnevyk Halychyny [Weekly Calicia], No. 18, p. 4.

Peredruk, V. (1997). The last symphony. Review, Prykarpatska pravda [Precarpathian truth], No. 9, p. 6.

Peredruk, V. (1997). The poetics of V. Stefanyk’s short stories on the Frankivsk stage, Vpered [Forward], No. 33, p. 6.

Peredruk, V. (1997). Secrets of the «Black diplomat», Prykarpatska pravda [Precarpathian truth], No. 20, p. 6.

Sim D. (1995). Theatrical premiere of «The Devil and the Waitress»’, Svit molodi [The world of youth], No. 46, p.1.

Stepovychka, L. Kantsedailo Anatolii Ivanovych. Entsyklopediia suchasnoi Ukrainy [Encyclopedia of modern Ukraine], Available at: [Accessed 11 February 2016].

Stefurak N. (1995). We are all on this bus. Halychyna [Galicia], No. 166, p.8.

«A little bit of pepper» ... and it was superb (1997). Zakhidnyi Kurier [West Courier], No. 2, p.4.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-10

Як цитувати

Vasyliuk, T. (2017). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО МУЗИЧНО-ДРАМАТИЧНОГО ТЕАТРУ ІМЕНІ І. ФРАНКА НА ПОЧАТКУ СТАНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ (1991–1998 рр.). Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство», (37), 12–25. https://doi.org/10.31866/2410-1176.37.2017.155605

Номер

Розділ

ТЕАТР, КІНО, ТЕЛЕБАЧЕННЯ