РОЛЬ ПІСНІ В УКРАЇНСЬКОМУ ФІЛЬМІ

Автор(и)

  • Лев Васильович Рязанцев Київський національний університет культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31866/2410-1176.37.2017.155617

Ключові слова:

кіномузика, пісня, фільм, музика

Анотація

Мета роботи. Проаналізувати роль пісні в українському фільмі при організації звукового рішення фільму, виявити особливості застосування пісні в фільмах різних жанрів. Методологія дослідження передбачає застосування аудіовізуального аналізу українських фільмів, що дозволить прийти до розуміння основних значення пісні в українському фільмі. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше сформовані основні принципи застосування пісні в фільмі та показано її вплив на звукове вирішення кінофільму. Висновки. Пісня може бути лейтмотивом усього фільму, звукозоровим контрапунктом, коментарем до фільму. Об’єднати воєдино і рухати вперед дію та підсилювати драматизм ситуації, чітко охарактеризувати час дії в фільмі. У кінофільмі пісня звернена до зображуваних на екрані «слухачам», вона впливає на їх почуття, переживання, поведінку, тобто бере участь у розвитку сюжету. Пісня у фільмі, насамперед, сольна, представляє не тільки себе, але одночасно й певний тип виконання. Іноді пісня функціонує на прикладі симфонічної коди в фіналі фільму.

Біографія автора

Лев Васильович Рязанцев, Київський національний університет культури і мистецтв

Заслужений працівник культури України, доцент

Посилання

Bezklubenko, S. (2008). Art: terms and concepts. In Vol. 2. vol. 2. Kyiv: Maister-Prynt.

Horpenko, V. (2000). Architectonics of the film: directorial means and methods of forming the structure of an on-screen spectacle. In Vol. 5.vol. 3. Kyiv: Kyiv National I. K. Karpenko-Karyi Theater, Cinema and Television University.

Rozlogov, K. ed. (2005). Introduction to Screen Culture: New Audiovisual Technologies. Moscow: Iskusstvo.

Lissa, Z. (1970). Aesthetics of Chinese music. Moscow: Muzyka.

Mankovskiy, V. (1984). Fundamentals of Sound Director’s Work. Moscow: Iskusstvo.

Riazantsev, L. (2015). The technique of leitmotifs in cinematic music. Visnyk KNUKiM. Seriia «Mystetstvoznavstvo» [Bulletin of KNUKiM. «Art Criticism» series], issue 33, pp.124–130.

Eizenshtein, C. (1964). Selected Works. In Vol. 5. vol. 2. Assembling. Moscow: Iskusstvo.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-10

Як цитувати

Рязанцев, Л. В. (2017). РОЛЬ ПІСНІ В УКРАЇНСЬКОМУ ФІЛЬМІ. Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство», (37), 89–98. https://doi.org/10.31866/2410-1176.37.2017.155617

Номер

Розділ

ТЕАТР, КІНО, ТЕЛЕБАЧЕННЯ