ЕВОЛЮЦІЯ ЖАНРІВ ЕКРАННИХ ТВОРІВ

Автор(и)

  • Nataliia Tsimokh Київський національний університет культури і мистецтв, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31866/2410-1176.37.2017.155621

Ключові слова:

еволюція, екранні твори, телевізійний жанр, дифузія, жанри

Анотація

Мета дослідження. Стаття присвячена розгляду еволюції жанрів екранних творів та виявленню зовнішніх і внутрiшніх зв’язків між ними. Аналізуються та визначаються причини, що сприяли створенню нових екранних форм, дифузії та гібридизації традиційних жанрів, становленню нових типів і форматів телевізійного мовлення. У методологія дослідження застосовуються аналітичний, історичний, компаративний та порівняльний методи, що дозволяє проаналізувати сучасне телебачення, на якому в процесі еволюції телевізійних жанрів, типів і форматів телемовлення спостерігається стала тенденція інтегрованого відбору телевізійних програм, диференціація та гібридизація нових жанрів. Наукова новизна роботи полягає в дослідженні дифузії, гібридизації жанрів екранних творів у процесі еволюції та виявленні зовнішніх і внутрішніх зв’язків між ними, визначенні причин виникнення нових жанрів. Висновки. Доведено, що в процесі еволюції жанрів екранних творів виникають гібридні жанрові форми, з’являються нові жанрові утворення, змінюється контент передач. Система жанрів починає еволюціонувати – виникають нові жанри, зникають старі, також відбувається взаємопроникнення, злиття жанрів. Соціально-економічні та політичні зміни вплинули на дифузії всієї жанрової системи. На сучасному етапі цей процес відбувається за рахунок злиття, або заміщення одних жанрів іншими та появою нових жанрових утворень.

Біографія автора

Nataliia Tsimokh, Київський національний університет культури і мистецтв

доцент кафедри тележурналістики, дикторів та ведучих телепрограм

Посилання

Vartanova, E. (2003). Media economics of foreign countries. Moscow: Aspekt Press.

Ganeeva, A. (2000). Despicable journalism: features of secular and yellow journalism. Ufa: Bashgospeduniversitet.

Hrytsenko, O. (2001). Society, state, information. Kyiv: Taras Shevchenko National University of Kyiv, Institute of Journalism.

Bryzhko, V., Halchenko, O., Tsymbaliuk, V., Oriekhov, O., and Chornobrov, A. (2002). Information society: definitions: the person, their rights, information, informatics, informatization, telecommunications, intellectual property, licensing, certification, economics, market, jurisprudence. Kyiv: Intehral.

Kudriavtseva, S. (2008). International information. Kyiv: Slovo.

Makarov, Yu. (2004). You’re not alone!: on the modern history of Ukrainian television. Kharkiv: Folio.

Mashchenko, I. (2005). The Chronicle of Ukrainian Radio and Television in the Context of the World Audiovisual Process. Kyiv: Ukraina.

Muratov, S. (2001). TV – the evolution of intolerance: (The history and conflicts of ethical ideas). Moscow : Logos.

Nedopytanskyi, M. (2002). Journalist in the information world: lecture for students of Institute of Journalism on the course in Information Policy and Security. Kyiv: lecture stock of Taras Shevchenko National University of Kyiv, Institute of Journalism.

Oleinyk, V. (1978). Radio-journalism: problems of theory and skill. Kyiv: Vyshcha shkola.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-10

Як цитувати

Tsimokh, N. (2017). ЕВОЛЮЦІЯ ЖАНРІВ ЕКРАННИХ ТВОРІВ. Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство», (37), 114–125. https://doi.org/10.31866/2410-1176.37.2017.155621

Номер

Розділ

ТЕАТР, КІНО, ТЕЛЕБАЧЕННЯ