МИСТЕЦЬКА ТА ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ С. ПАВЛЮЧЕНКА
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1176.37.2017.155649Ключові слова:
мистецтво, С. Павлюченко, аранжування, народний хор, Київський національний університет культури і мистецтвАнотація
Мета роботи. Дослідження присвячено висвітленню творчої та педагогічної роботи С. Павлюченка на посаді завідувача кафедри народнопісенного виконавства, художнього керівника і головного диригента Українського народного хору КНУКіМ. Методи дослідження ґрунтується на застосуванні універсальних наукових методів, зокрема: історичного, хронологічного, методу структурного та компаративного аналізу, систематизації, узагальнення та методу інтерв’ювання. Застосування перерахованих методів дало можливість побудувати дослідження в хронологічному порядку, аналізуючи творчий шлях митця в період роботи в КНУКіМ. Наукова новизна. У роботі розглядається творча й педагогічна складові мистецької постаті С. Павлюченка в період з 1984–2010 рр. Дослідивши творчий доробок митця, науковці та дослідники його творчості на прикладі Українського народного хору КНУКіМ матимуть змогу більш чітко зрозуміти побудову алгоритму розвитку в площині розбудови національної школи народнохорового виконавства та її безпосереднього впливу на становлення національно свідомого, патріотичного суспільства. Висновки. Всебічний аналіз мистецької та педагогічної діяльності С. Павлюченка дозволяє значно розширити уявлення про творчість митця і водночас усвідомити його значення для українського музичного мистецтва. Митець залишив великі набутки в історії національної народнохорової школи, посприявши процесу її становлення та розвитку.Посилання
Bench-Shokalo, O. (2002). Ukrainian choral singing: actualization of the customary tradition. Kyiv: Ukrainskyi svit.
Broiako, N. (2017). Theory and practice of bandura performance. Kyiv: Lira-K.
Vasilenko, S. (1952). Instrumentation for symphony orchestra. In vol. 2, vol. 2. Moscow: State Music Publishing House.
Hulesko I. (2011). National choral style (based on the material of Ukraine and Russia). Kharkiv: Kharkiv State Academy of Culture.
Zabredovskyi, S. (2010). The methodology of working with a choreographic team. Kyiv: National Academy of Government Managerial Staff of Culture and Arts.
Kvitka, K. (1986). Porfiry Demutsky. Vybrani statti [Selected Articles], part 2, pp. 78‒129.
Kokulenko, B. (2013). Topical problems of the theory and history of dance art in Kirovohrad region «There, where Yatran is ...». Kirovohrad: Kirovohrad National Technical University.
Korniichuk, V. (2012). Maestro Anatolyi Avdiievskyi. A mosaic portrait of a choir. Kyiv: Krynytsia.
Lashchenko, A. (2007). From the History of the Kyiv Choral School. Kyiv: Musical Ukraine.
Pyzhianova, N. (2017). Performing choral folklorism as a historical regional phenomenon (through the example of P. Demutskyi’s creative activity). D.Ed. Odessa: Odessa National Academy of Music named after A. Nezhdanov.
Pustovit, A. (2012). The History of European Culture: Introduction to Culturology. 2nd ed. Kyiv: Personal.
Vynnychuk, J. (2011). The crucified muse: the anthology of Ukrainian poets who perished. In vol. 2, vol. 1. Lviv: Piramida.
Skoptsova, O. (2017). The formation and features of the development of folk choral performance in Ukraine (end of the 19th – 20thcenturies). Kyiv: Lira-K.
Skoptsova, O. (2005). The formation and features of the development of folk choral performance in Ukraine (end of the 19th – 20th centuries). D.Ed. Kyiv: Publishing Center of Kyiv National University of Culture and Arts.
Khaustova, O. (2010). The development of the spiritual potential of the teacher and the child in the educational process. Zaporizhzhia: Classical Private University.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Олександр Володимирович Магаліс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автор зберігає авторські права на статтю та одночасно надає журналу право її першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License.
Користувачі можуть вільно переглядати, читати, завантажувати статті з науковою та навчальною метою; поширювати їх, обов’язково зазначаючи авторство.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання в електронному репозитарії закладу вищої освіти/установи.