ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МЕДІАСТИЛЮ В ОБРАЗІ ТЕЛЕВЕДУЧИХ ШОУ-ПРОГРАМ
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1176.36.2017.157687Ключові слова:
медіастиль, елементи медійного образу, фактори впливу, імідж телеведучого шоу-програм, морфологічний аналіз-синтезАнотація
Мета роботи. Важливою складовою іміджу телеведучого є медіа стиль – носій характерних рис медіакультури нового стилю життя. Стаття присвячена аналізу факторів впливу на образ телеведучих шоу-програм і їх використання для формування екранного образу акторів. Методологія дослідження. Застосовано системний підхід до визначення факторів впливу на образ телеведучого і ситуаційне моделювання іміджу актора в умовах творчої студійної атмосфери. Процес моделювання поділений на пасивну й активну фази, де пасивна фаза відіграє роль постачальника вхідних даних. Під час активної фази формуються основні риси образу актора з використанням алгоритму дворівневого морфологічного аналізу-синтезу. На прикладі аналізу чотирьох популярних українських телешоу виявлені типізовані елементи телеведучих програм даного типу і реалізовано моделювання образу ведучих цих програм із застосуванням запропонованої методики. Наукова новизна результатів полягає в методиці моделювання художнього образу телеведучих шоу-програм у цілому, а також в алгоритмі дворівневого аналізу-синтезу характерних елементів медіастилю актора. Вперше систематизовано фактори впливу на формування художнього образу телеведучих шоу-програм, які були покладені в основу методики проектування інноваційного образу актора. Висновки. Проаналізовано характерні риси медіастилю як корпоративної складової медіакультури; показана залежність між характеристиками медіастилю образу ведучого, типом і характером шоу-програм; сформульовані основні фактори впливу на імідж телеведучого шоу-програм, використані у методиці для моделювання іміджу актора. Апробація результатів дослідження реалізована на основі експериментального моделювання образів чотирьох популярних телеведучих з комплексною оцінкою ефективності методики, яка дала позитивні результати.Посилання
Vanchenko, T.P. (2014). Technology of modeling cultural programs on television: State and prospect. Available at: [ Аccessed 21.10.2016].
Hardabkhadze, І.А. (2013). Fashion design. Modern clothes: a scientific approach to solving design problems: teaching guide. Kyiv: Vinichenko Publishing House.
Hnatenko, K. (2016). Presenters as mirrors of television channels. Available at: [ Аccessed 21.10.2016].
Goliadkin, N.A. (1995), Television information in the United States: monograph. Moscow: The Institute of Television and Radio Broadcasters Advanced Training.
Zasurskii, Ya.N. (2005). TV-radio broadcasting: History and modernity. Moscow: AspectPress
Kul’pina, P.V. (2016). Research into socio-cultural stereotypes in the TV show «Pust Govoriat» («Let Them Talk»). Available at: [ Аccessed 21.10.2016].
Lisakovskii, I. (2002). Art Culture. Terminology. Concepts. Values: Dictionary-Reference, Moscow: RAGS.
Marhalyk, V. (2016). The image of a TV presenter, its conformity to genre and program subject matter. Available at: [Аccessed 20.02.2017].
Poberezniakova, O. (2004). Television of interaction: Interactive field of communication. Moscow: AspectPress.
Tsimokh, E.P. (2005). Personification of information and the personified image of the presenter as an integral part of television program success. Visnyk KNUKiM : seriia «Mystetstvoznavstvo», [The Bulletin of Kiev National University of Culture and Arts. «Art Science» Series], no. 34, рр.159–164.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ірина Анатоліївна Гардабхадзе, Валерія Олександрівна Кузнєцова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автор зберігає авторські права на статтю та одночасно надає журналу право її першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License.
Користувачі можуть вільно переглядати, читати, завантажувати статті з науковою та навчальною метою; поширювати їх, обов’язково зазначаючи авторство.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання в електронному репозитарії закладу вищої освіти/установи.