ІМІДЖ У ВІДОБРАЖЕННІ ПРОВІДНИХ СТИЛІСТИЧНИХ ТЕНДЕНЦІЇ МОДИ СЕЗОНУ 2016–2017 (НА ПРИКЛАДІ ВІТЧИЗНЯНОГО ПЕРУКАРСЬКОГО МИСТЕЦТВА)

Автор(и)

  • Євгенія Володимирівна Федорова Київський національний університет культури і мистецтв, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31866/2410-1176.36.2017.157691

Ключові слова:

імідж, іміджбілдинг, іміджмейкер, габітарний імідж, зачіска, дизайн зачіски, перукарське мистецтво, тренд, мода

Анотація

Мета роботи – виявити низку основних стилістичних напрямів і тенденцій іміджу 2017 р. як відображення специфічної діяльності дизайнера-практика, який створює цілісний образ (look) у пошуку нових, сучасних, актуальних видів зачісок;на основі порівняльного аналізу напрямів моди сезону весна-літо 2016 та 2017, представлених у зарубіжних та вітчизняних колекціях одягу,показів фестивалів перукарського мистецтва в Україні визначити тренди та тенденції іміджу останнього року. Методологія дослідження полягає у візуальному порівняльному дослідженні модних напрямів сезонів весна-літо 2016–2017, де фактаж, отриманий шляхом перегляду показів моди, розглянуто за методикою паралельного порівняння; в результаті чого виявлено достовірну картину тенденцій сучасної моди та іміджу, разом із зачіскою. Наукова новизна роботи. Попри значний інтерес до питань формування іміджу в різних фахівців індустрії моди, його наукове осмислення залишається недостатнім, зокрема, й в сфері професійної практики майстрів іміджмейкерів, майстрів перукарського мистецтва, їх ролі та місця в зазначених процесах. Вивчення даного питання дозволяє розглянути актуальні напрями проектування іміджу разом із зачіскою, що демонструє творчість вітчизняних майстрів перукарського мистецтва в моделюванні особистого іміджу людини. Висновки. Імідж формується завдяки імідж-дизайнерам, що поєднують у своїй роботі фахові знання та навички різних спеціальностей, серед яких чільне місце посідає фахівець з дизайну зачіски, який вміє поєднувати технічні вміння, підбір зачіски на основі аналізу індивідуальних особливостей моделі, знання з актуальних стилістичних тенденцій високої моди, зокрема, прогнозування моди на основі вивчення нових тенденцій та їх практичних модифікацій.

Біографія автора

Євгенія Володимирівна Федорова, Київський національний університет культури і мистецтв

аспірантка

Посилання

Essential looks, (2016). Аvailable at: [Accessed 20 October 2016].

Modern ikon collection, (2017). Available at: [Accessed 22 October 2016].

Dziuba, І. (2011). Eds., Encyclopedia of Contemporary Ukraine Kyiv: Institute of Encyclopedic Studies, National Academy of Sciences of Ukraine

Ivanenko, O. (2001). Imagology – the new discipline of the university component of the updated State Standard of Higher Professional Pedagogical Education [Bulletin of the Educational and Methodological Association for Pedagogical Education]. Ekaterinburg, issue1 (28), рр. 159–161.

Karnyshev, A. (2004). Psychology in Political Activity. Moscow : IMA-press.

Kuleshkova, O. (2002). The Basics of Hairstyle Design. Moscow: Akademiia.

Lubianska, S. (2010). Hairstyle Design. Kyiv: Kondor.

Mihailov, D. (2016). Corporate culture of social institutions. Rosijskij gosudavstvennyi professionalno-pedagogicheskij universitet, Institut gumanitarnogo i sotcyalno-ekonomicheskogo obrazovanija [Russian State Vocational and Pedagogical University, Institute of Humanitarian and Socio-Economic Education], рр. 82–85.

Panasiuk, A. (2003). Imagology: theoretical justification of the right to exist. Imidzhelogija: sovremennoe sostojanie i perspektivy razvitija [Imagology: current state and prospects for development], рр. 24–27.

Prihod’ko, L. (2005). Image-building as building success. XXI vek – vek dizajna [The 21st century – the age of design]. Ekaterinburg, Russia, 21–22 September 2005. Ekaterinburg: Russian State Vocational and Pedagogical University, pp. 122–125.

Hatueva, M. (2010). Image design as a method of forming a modern specialist. Innovacii v professional’nom i professional’no-pedagogicheskom obrazovanii. [Innovations in professional and pedagogical education], рр. 192–193.

Shkol’nikov, S.P. (1975). Hairstyles, headgear and decorations for the stage. Minsk: Vysshaya shkola.

Shutova, T. (2014). Historical aspects of professional training of specialists in the field of hairdstyling, image design and style. XXI vek – vek dizajna : materialy I Vserossijskoj nauchno-prakticheskoj konferencii [The 21st century – the age of design: materials of the First All-Russian Scientific and Practical Conference], Ekaterinburg, Russia, 15–16 May 2014. Ekaterinburg: Russian State Vocational and Pedagogical University, pp. 199–207.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-10

Як цитувати

Федорова, Є. В. (2017). ІМІДЖ У ВІДОБРАЖЕННІ ПРОВІДНИХ СТИЛІСТИЧНИХ ТЕНДЕНЦІЇ МОДИ СЕЗОНУ 2016–2017 (НА ПРИКЛАДІ ВІТЧИЗНЯНОГО ПЕРУКАРСЬКОГО МИСТЕЦТВА). Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство», (36), 178–191. https://doi.org/10.31866/2410-1176.36.2017.157691

Номер

Розділ

ДИЗАЙН