ІМІДЖ У ВІДОБРАЖЕННІ ПРОВІДНИХ СТИЛІСТИЧНИХ ТЕНДЕНЦІЇ МОДИ СЕЗОНУ 2016–2017 (НА ПРИКЛАДІ ВІТЧИЗНЯНОГО ПЕРУКАРСЬКОГО МИСТЕЦТВА)
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1176.36.2017.157691Ключові слова:
імідж, іміджбілдинг, іміджмейкер, габітарний імідж, зачіска, дизайн зачіски, перукарське мистецтво, тренд, модаАнотація
Мета роботи – виявити низку основних стилістичних напрямів і тенденцій іміджу 2017 р. як відображення специфічної діяльності дизайнера-практика, який створює цілісний образ (look) у пошуку нових, сучасних, актуальних видів зачісок;на основі порівняльного аналізу напрямів моди сезону весна-літо 2016 та 2017, представлених у зарубіжних та вітчизняних колекціях одягу,показів фестивалів перукарського мистецтва в Україні визначити тренди та тенденції іміджу останнього року. Методологія дослідження полягає у візуальному порівняльному дослідженні модних напрямів сезонів весна-літо 2016–2017, де фактаж, отриманий шляхом перегляду показів моди, розглянуто за методикою паралельного порівняння; в результаті чого виявлено достовірну картину тенденцій сучасної моди та іміджу, разом із зачіскою. Наукова новизна роботи. Попри значний інтерес до питань формування іміджу в різних фахівців індустрії моди, його наукове осмислення залишається недостатнім, зокрема, й в сфері професійної практики майстрів іміджмейкерів, майстрів перукарського мистецтва, їх ролі та місця в зазначених процесах. Вивчення даного питання дозволяє розглянути актуальні напрями проектування іміджу разом із зачіскою, що демонструє творчість вітчизняних майстрів перукарського мистецтва в моделюванні особистого іміджу людини. Висновки. Імідж формується завдяки імідж-дизайнерам, що поєднують у своїй роботі фахові знання та навички різних спеціальностей, серед яких чільне місце посідає фахівець з дизайну зачіски, який вміє поєднувати технічні вміння, підбір зачіски на основі аналізу індивідуальних особливостей моделі, знання з актуальних стилістичних тенденцій високої моди, зокрема, прогнозування моди на основі вивчення нових тенденцій та їх практичних модифікацій.Посилання
Essential looks, (2016). Аvailable at: [Accessed 20 October 2016].
Modern ikon collection, (2017). Available at: [Accessed 22 October 2016].
Dziuba, І. (2011). Eds., Encyclopedia of Contemporary Ukraine Kyiv: Institute of Encyclopedic Studies, National Academy of Sciences of Ukraine
Ivanenko, O. (2001). Imagology – the new discipline of the university component of the updated State Standard of Higher Professional Pedagogical Education [Bulletin of the Educational and Methodological Association for Pedagogical Education]. Ekaterinburg, issue1 (28), рр. 159–161.
Karnyshev, A. (2004). Psychology in Political Activity. Moscow : IMA-press.
Kuleshkova, O. (2002). The Basics of Hairstyle Design. Moscow: Akademiia.
Lubianska, S. (2010). Hairstyle Design. Kyiv: Kondor.
Mihailov, D. (2016). Corporate culture of social institutions. Rosijskij gosudavstvennyi professionalno-pedagogicheskij universitet, Institut gumanitarnogo i sotcyalno-ekonomicheskogo obrazovanija [Russian State Vocational and Pedagogical University, Institute of Humanitarian and Socio-Economic Education], рр. 82–85.
Panasiuk, A. (2003). Imagology: theoretical justification of the right to exist. Imidzhelogija: sovremennoe sostojanie i perspektivy razvitija [Imagology: current state and prospects for development], рр. 24–27.
Prihod’ko, L. (2005). Image-building as building success. XXI vek – vek dizajna [The 21st century – the age of design]. Ekaterinburg, Russia, 21–22 September 2005. Ekaterinburg: Russian State Vocational and Pedagogical University, pp. 122–125.
Hatueva, M. (2010). Image design as a method of forming a modern specialist. Innovacii v professional’nom i professional’no-pedagogicheskom obrazovanii. [Innovations in professional and pedagogical education], рр. 192–193.
Shkol’nikov, S.P. (1975). Hairstyles, headgear and decorations for the stage. Minsk: Vysshaya shkola.
Shutova, T. (2014). Historical aspects of professional training of specialists in the field of hairdstyling, image design and style. XXI vek – vek dizajna : materialy I Vserossijskoj nauchno-prakticheskoj konferencii [The 21st century – the age of design: materials of the First All-Russian Scientific and Practical Conference], Ekaterinburg, Russia, 15–16 May 2014. Ekaterinburg: Russian State Vocational and Pedagogical University, pp. 199–207.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Євгенія Володимирівна Федорова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автор зберігає авторські права на статтю та одночасно надає журналу право її першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License.
Користувачі можуть вільно переглядати, читати, завантажувати статті з науковою та навчальною метою; поширювати їх, обов’язково зазначаючи авторство.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання в електронному репозитарії закладу вищої освіти/установи.