ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ВИКОНАВСЬКОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ СУЧАСНОЇ АКАДЕМІЧНОЇ ХОРОВОЇ МУЗИКИ A CAPPELLA (на прикладі «Прощай, ХХ век» В. Мужчиля)

Автор(и)

  • Олена Миколаївна Батовська Харківський національний університет мистецтв ім. І. П. Котляревського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31866/2410-1176.34.2016.158196

Ключові слова:

хорова музика a cappella, жанровий синтез, інноваційні форми виконавської презентації

Анотація

У статті розкриваються проблеми виконання сучасної хорової музики a cappella. Особливу увагу звернено на утворення нових, синтетичних форм хорового жанру наприкінці ХХ – початку ХХІ ст. З’ясовано, що оновлення і розширення традиційних меж акапельної хорової музики потребує пошуку і використання інноваційних форм виконавської презентації.

Біографія автора

Олена Миколаївна Батовська, Харківський національний університет мистецтв ім. І. П. Котляревського

кандидат мистецтвознавства, доцент, докторант

Посилання

Гриненко Ю. Перформанс как явление современного отечественного искусства. URL: http://www.e-reading.mobi/book.php?book=1020016.

Дубинец Е. Знаки звуков. О современной музыкальной нотации / Е. Дубинець. – Киев : Гамаюн. – 313 с.

Европейская музыка академической традиции: сущность, истоки, современное состояние (на примере творчества композиторов России и Беларуси) / Т. Г. Мдивани и др. ; Нац. акад. наук Беларуси. – Минск : Беларуская навука, 2014. – 377 с.

Мужчиль В. Мобильность трёхкомпонентной структуры инструментального источника звука в музыке ХХ века / В. Мужчиль // Формування творчої особистості в інформаційному просторі сучасної культури: зб. наук.-метод. пр. – Харкiв : Нове слово, 2011. С. 248–251.

Мужчиль В. Прощай, ХХ век / Пьеса для смешанного хора. – Днепропетровск, 2002. – 21 с.

Станіславська К. Явище хорової театралізації у сучасній музичній культурі / К. Станіславська // Музыка и жизнь [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/8_DN_2011/ MusicaAndLife/5_82154.doc.htm,

Черкашина-Губаренко М. Украинская музыка сегодня: фрагменты и комментарии // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти : зб. наук. праць. – Харків : ХДУМ ім. І. П. Котляревського, 2008. – Вип. 22. Аспекти історичного музикознавства. – С. 159–168.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-05

Як цитувати

Батовська, О. М. (2016). ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ВИКОНАВСЬКОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ СУЧАСНОЇ АКАДЕМІЧНОЇ ХОРОВОЇ МУЗИКИ A CAPPELLA (на прикладі «Прощай, ХХ век» В. Мужчиля). Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство», (34), 20–29. https://doi.org/10.31866/2410-1176.34.2016.158196

Номер

Розділ

МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО