ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ВИКОНАВСЬКОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ СУЧАСНОЇ АКАДЕМІЧНОЇ ХОРОВОЇ МУЗИКИ A CAPPELLA (на прикладі «Прощай, ХХ век» В. Мужчиля)
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1176.34.2016.158196Ключові слова:
хорова музика a cappella, жанровий синтез, інноваційні форми виконавської презентаціїАнотація
У статті розкриваються проблеми виконання сучасної хорової музики a cappella. Особливу увагу звернено на утворення нових, синтетичних форм хорового жанру наприкінці ХХ – початку ХХІ ст. З’ясовано, що оновлення і розширення традиційних меж акапельної хорової музики потребує пошуку і використання інноваційних форм виконавської презентації.Посилання
Гриненко Ю. Перформанс как явление современного отечественного искусства. URL: http://www.e-reading.mobi/book.php?book=1020016.
Дубинец Е. Знаки звуков. О современной музыкальной нотации / Е. Дубинець. – Киев : Гамаюн. – 313 с.
Европейская музыка академической традиции: сущность, истоки, современное состояние (на примере творчества композиторов России и Беларуси) / Т. Г. Мдивани и др. ; Нац. акад. наук Беларуси. – Минск : Беларуская навука, 2014. – 377 с.
Мужчиль В. Мобильность трёхкомпонентной структуры инструментального источника звука в музыке ХХ века / В. Мужчиль // Формування творчої особистості в інформаційному просторі сучасної культури: зб. наук.-метод. пр. – Харкiв : Нове слово, 2011. С. 248–251.
Мужчиль В. Прощай, ХХ век / Пьеса для смешанного хора. – Днепропетровск, 2002. – 21 с.
Станіславська К. Явище хорової театралізації у сучасній музичній культурі / К. Станіславська // Музыка и жизнь [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/8_DN_2011/ MusicaAndLife/5_82154.doc.htm,
Черкашина-Губаренко М. Украинская музыка сегодня: фрагменты и комментарии // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти : зб. наук. праць. – Харків : ХДУМ ім. І. П. Котляревського, 2008. – Вип. 22. Аспекти історичного музикознавства. – С. 159–168.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олена Миколаївна Батовська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автор зберігає авторські права на статтю та одночасно надає журналу право її першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License.
Користувачі можуть вільно переглядати, читати, завантажувати статті з науковою та навчальною метою; поширювати їх, обов’язково зазначаючи авторство.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання в електронному репозитарії закладу вищої освіти/установи.