ПЕРСОНІФІКАЦІЯ ІНФОРМАЦІЇ ТА ПЕРСОНОФІКОВАНИЙ ОБРАЗ ВЕДУЧОГО ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА УСПІХУ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ ПРОГРАМИ

Автор(и)

  • Наталія Іванівна Цімох Київський національний університет культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31866/2410-1176.34.2016.158219

Ключові слова:

телебачення, жанр, інтерв’ю, персоніфікація, інформація

Анотація

Розглянуто інформаційний жанр інтерв’ю, в якому персоніфікація інформації невід’ємна від особистості. Лише завдяки процесу індивідуального переосмислення вона в тому чи іншому вигляді потрапляє до глядача. Саме від цього процесу залежить успіх телевізійної програми, телевізійного каналу і самого журналіста. З іншого боку, інтерв’ю – різноманітний і непростий жанр, який займає неоднозначну позицію, зокрема в жанровій системі.

Біографія автора

Наталія Іванівна Цімох, Київський національний університет культури і мистецтв

доцент кафедри тележурналістики, дикторів та ведучих телепрограм

Посилання

Багиров Е. Г. Основы телевизионной журналистики / Е. Г. Багиров, Р. А. Борецкий, А. Я. Юровский. – Москва, 1987. – 224 с.

Василенко М. Динаміка розвитку інформаційних та аналітичних жанрів в українській пресі : монографія / М. К. Василенко. – Київ : Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка, 2006. – 238 с.

Голанова Е. И. Устный, публичный диалог: жанр интервью : текст / Е. И. Голанова // Русскийязыкконца XX столетия. – [2 – е изд.] – Москва : 2000. – 480 с.

Кашкина О. В. Функциональный анализ самооценочных высказываний как средства вербализации Я – концепта : на материале интервью немецкой прессы. Текст : автореф. дис. канд. филол. наук / О. В. Кашкина. – Воронеж, 2005. – 24 с.

Кинг Л. Как разговаривать с кем угодно, когда угодно и где угодно / Л. Кинг. – Москва : АльпинаБизнес Букс. – 2006. – 206 с.

Кукушкина О. В. Речевые Неудачи как продукт речемыслительной деятельности Текст : автореф. дис. д-ра филол. наук / О. В. Кукушкина. – Москва, 1998. – 76 с.

Лазутина Г. В. Основы творческой деятельности журналиста : [учеб. для студ. вузов, обучающихся по спец. «Журналистика»] / Лазутина Г. В. – [2-е изд., перераб. и доп.]. – Москва : Аспект Пресс, 2007. – 240 с.

Самарцев О. Р. Актуальные проблемы телевизионной журналистики в условиях современного этапа информационно-компьютерной революции. Текст. : автореф. дис. д-ра филол. наук / О. Р. Самарцев. М., 1999. – 146 с.

Cаппак В. Телевидение и мы: Четыре беседы, Золотой фонд ТВ-литературы / В. Саппак. – Москва : Аспект Пресс. – 2007.

Светана С. В. Телевизионная речь, функции и структура / С. В. Светана. – Москва, 1976. – 87 с.

Седов К. Ф. Дискурс и личность : эволюция коммуникативной компетенции. Текст. : монографія / К. Ф. Седов. – Москва : Лабиринт, 2004. – 320 с.

Фромм Е. Анатомія людської деструктивності / Е. Фромм. – Москва : АСТ, 2004.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-05

Як цитувати

Цімох, Н. І. (2016). ПЕРСОНІФІКАЦІЯ ІНФОРМАЦІЇ ТА ПЕРСОНОФІКОВАНИЙ ОБРАЗ ВЕДУЧОГО ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА УСПІХУ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ ПРОГРАМИ. Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство», (34), 165–171. https://doi.org/10.31866/2410-1176.34.2016.158219

Номер

Розділ

МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО