АКЦЕНТОВАНЕ СВІТЛОТІНЬОВЕ ОСВІТЛЕННЯ В ТЕХНОЛОГІЇ ЕКРАННОГО ЖИВОПИСУ

Автор(и)

  • Олександр Михайлович Прядко Київський національний університет культури і мистецтв, Ukraine
  • Юрій Тимофійович Гармаш Київський національний університет культури і мистецтв, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31866/2410-1176.35.2016.158243

Ключові слова:

живопис, художник, творчість, технологія, світло, тінь, фон, колір, екран, кадр, фотомистецтво, кіномистецтво

Анотація

Мета роботи. Дослідження можливостей створення та професійного застосування акцентованого світлотіньового освітлення в технології екранного живопису. Методологія дослідження базується на загальнонауковому принципі об’єктивності, культурологічному, структурно-функціональному й аналітичному методах під час аналізу теоретичних праць мистецького напряму, станкового живопису і творів екранного мистецтва, предметне поле яких стосується кіноосвітлення. Наукову новизну дослідження становить аналіз витоків і формування базових положень творчих і технологічних засад створення акцентованого світлотіньового освітлення у творах екранного живопису. Висновки. Для отримання акцентованого світлотіньового кіноосвітлення необхідно враховувати значну кількість творчих, технологічних і технічних аспектів, які залежать від цілого комплексу складових процесу освітлення, характеристик освітлювальних приладів і зйомочної техніки.

Біографії авторів

Олександр Михайлович Прядко, Київський національний університет культури і мистецтв

кандитат технічних наук

Юрій Тимофійович Гармаш, Київський національний університет культури і мистецтв

старший викладач кафедри фотомистецтва

Посилання

Bazen, A. (1972). Evolution of film language. What is the movie?. Moscow: Iskusstvo.

Bezklubenko, S.D. (2007). Comprehensive Theory and History of Art. Kyiv: Alterpres.

Dyko, L.P. (1983). Fundamentals of composition in photography. Moscow: Vysshaya Shkola.

Golovnya, A.D. (1945). Light in the operating art. Moscow: Goskinoizdat.

Grenberg, U.I. (1982). Technology of easel painting. History and Study. Moscow: Izobrazitelnoe Iskusstvo.

Kordun, V.I. (2010). Figurative language of film and television operator. Kyiv: Chabanenko, Y.A.

Leonardo da Vinci (1950). The book about the painting work of the Master, Leonardo da Vinci, the painter and sculptor of Florence. Moscow: Iskusstvo.

Viber, J. (1961). Painting and its tools. Moscow: Publishing house of the USSR Academy of Arts.

Zheleznyakov, V.N. (2004). Cinematografer. Man from the dream factory. Moscow: Probel-2000.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-01

Як цитувати

Прядко, О. М., & Гармаш, Ю. Т. (2016). АКЦЕНТОВАНЕ СВІТЛОТІНЬОВЕ ОСВІТЛЕННЯ В ТЕХНОЛОГІЇ ЕКРАННОГО ЖИВОПИСУ. Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство», (35), 40–49. https://doi.org/10.31866/2410-1176.35.2016.158243

Номер

Розділ

ТЕАТР, КІНО, ТЕЛЕБАЧЕННЯ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають