АКЦЕНТОВАНЕ СВІТЛОТІНЬОВЕ ОСВІТЛЕННЯ В ТЕХНОЛОГІЇ ЕКРАННОГО ЖИВОПИСУ
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1176.35.2016.158243Ключові слова:
живопис, художник, творчість, технологія, світло, тінь, фон, колір, екран, кадр, фотомистецтво, кіномистецтвоАнотація
Мета роботи. Дослідження можливостей створення та професійного застосування акцентованого світлотіньового освітлення в технології екранного живопису. Методологія дослідження базується на загальнонауковому принципі об’єктивності, культурологічному, структурно-функціональному й аналітичному методах під час аналізу теоретичних праць мистецького напряму, станкового живопису і творів екранного мистецтва, предметне поле яких стосується кіноосвітлення. Наукову новизну дослідження становить аналіз витоків і формування базових положень творчих і технологічних засад створення акцентованого світлотіньового освітлення у творах екранного живопису. Висновки. Для отримання акцентованого світлотіньового кіноосвітлення необхідно враховувати значну кількість творчих, технологічних і технічних аспектів, які залежать від цілого комплексу складових процесу освітлення, характеристик освітлювальних приладів і зйомочної техніки.Посилання
Bazen, A. (1972). Evolution of film language. What is the movie?. Moscow: Iskusstvo.
Bezklubenko, S.D. (2007). Comprehensive Theory and History of Art. Kyiv: Alterpres.
Dyko, L.P. (1983). Fundamentals of composition in photography. Moscow: Vysshaya Shkola.
Golovnya, A.D. (1945). Light in the operating art. Moscow: Goskinoizdat.
Grenberg, U.I. (1982). Technology of easel painting. History and Study. Moscow: Izobrazitelnoe Iskusstvo.
Kordun, V.I. (2010). Figurative language of film and television operator. Kyiv: Chabanenko, Y.A.
Leonardo da Vinci (1950). The book about the painting work of the Master, Leonardo da Vinci, the painter and sculptor of Florence. Moscow: Iskusstvo.
Viber, J. (1961). Painting and its tools. Moscow: Publishing house of the USSR Academy of Arts.
Zheleznyakov, V.N. (2004). Cinematografer. Man from the dream factory. Moscow: Probel-2000.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Олександр Михайлович Прядко, Юрій Тимофійович Гармаш
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автор зберігає авторські права на статтю та одночасно надає журналу право її першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License.
Користувачі можуть вільно переглядати, читати, завантажувати статті з науковою та навчальною метою; поширювати їх, обов’язково зазначаючи авторство.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання в електронному репозитарії закладу вищої освіти/установи.