ОСОБЛИВОСТІ МЕЛОДИКИ МУЗИЧНОГО СТИЛЮ BEBOP

Автор(и)

  • Володимир Валерійович Журба Київський національний університет культури і мистецтв, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31866/2410-1176.35.2016.158250

Ключові слова:

музичний стиль bebop, мелодика, лади bebop, патерни, таргетінг, цитування

Анотація

Мета роботи. Виявлення та дослідження характерних рис мелодики музичного стилю bebop. Методологічною основою дослідження є системний підхід, який є притаманний культурології, та який дозволяє цілісно здійснювати різнобічний аналіз джазової музичної культури. Наукова новизна полягає у вирішенні актуального наукового завдання, яке постає в теоретико-методологічному дослідженні музичного стилю bebop, як основоположного музичного стилю ери сучасної джазової культури. Саме цей музичний стиль значним чином вплинув на розвиток сучасного джазу. На даний момент у сучасному українському музикознавстві не вистачає наукових досліджень у галузі джазового музичного мистецтва післябопового періоду. Тому отримані результати будуть дуже затребувані та стануть у нагоді для написання науково-педагогічної літератури з джазової музики. Висновки. Можна зазначити, що в мелодиці bebop є синтезовані як риси традиційного джазу, так і новітні тенденції ери сучасної джазової музичної культури. Проаналізувавши саме новітні тенденції, можна зробити висновок, що музичний стиль bebop є початком ери сучасного джазу.

Біографія автора

Володимир Валерійович Журба, Київський національний університет культури і мистецтв

аспірант

Посилання

Baker, D. (1988). How to Play Bebop. New York: Alfred Music.

Christiansen, C. (2000). Bebop Blues, USA: Mel Bay Publications.

Christiansen, C. (2001). Essential Jazz Lines. The Style of Charlie Parker. USA: Mel Bay Publications.

Chugunov, Y. (1988). Harmony in Jazz. Moscow: Sovetskiy kompozitor,.

Kingstone, A. (2006). The Barry Harris Harmonic Method. Toronto: Jazzworkshop Productions.

Kollyer, D. (1984). The formation of jazz. Popular historical essay. Moskva: Raduga, p. 390.

Levine, M. (1995). Jazz Theory Book. Petaluma: Sher Music Company.

Oseichuk, A. (1997). School of jazz improvisation for saxophone. Moscow: Kefara.

Priestley, B. (2005). Chasing the Bird. The Life and Legacy of Charlie Parker. London: Equinox.

Sigida, S. (2012). USA musical culture of the early XX century: the establishment of national identity; sketches; Moscow Conservatory named after P. Tchaikovsky; Moscow: Kompozitor.

Thomas, O. (1995). Bebop: The Music and Its Players. New York: Oxford University Press.

Valerio, J. (2003). Bebop Jazz Piano. Winona: Hal Leonard

Zhurba, V. (2014). Jazz vocal works by Volodymyr and Yana Zhurba (scat singing with piano accompaniment). Muzychna shkola, no 73. р. 54

Zhurba, V. (2014). Piano jazz works for 1-3 grades. Muzychna shkola, no. 63. р. 54

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-01

Як цитувати

Журба, В. В. (2016). ОСОБЛИВОСТІ МЕЛОДИКИ МУЗИЧНОГО СТИЛЮ BEBOP. Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство», (35), 108–117. https://doi.org/10.31866/2410-1176.35.2016.158250

Номер

Розділ

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО