ФОРМА 12-ТАКТОВОГО БЛЮЗУ ЯК ФЕНОМЕН МУЗИЧНОЇ НЕАКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ XX СТОЛІТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1176.35.2016.158251Ключові слова:
блюз, 12-тактовий блюзовий квадрат, неакадемічна музична культура ХХ ст.Анотація
Мета роботи. дослідити вплив блюзу на неакадемічну музичну культуру XX століття, спираючись на аналіз музичної форми 12-тактового блюзу. Методологічною основою дослідження є системний підхід, який є характерним для культурології, та за допомогою якого можна здійснити різнобічний аналіз неакадемічної музики ХХ ст. Наукова новизна. Розвиток сучасного неакадемічного музичного мистецтва є можливим лише через вивчення його витоків та розвитку. Тому дослідження саме блюзу, як витоку багатьох стилів неакадемічної музичної культури ХХ ст. є вельми актуальним. Висновки. Блюз, зокрема музична форма 12-ти тактового блюзу, дійсно є неординарним та основоположним явищем в неакадемічній музичній культурі ХХ ст. Логіку музичної форми 12-тактового блюзу, ступінь узагальнення досвіду передуючих їй музичних жанрів, її вплив на подальші музичні напрями та стилі можна порівняти навіть не тільки з 8-ми тактовим періодом у класичній музиці, а навіть з формою «сонатного алегро».Посилання
Baker, D. (1988). How to Play Bebop. USA: Alfred Music.
Christiansen, C. (2000). Bebop Blues. Fenton: Mel Bay Publications.
Chugunov, Yu. (1997). The Evolution of The Harmonic Language of Jazz. Moscow: Muravey.
Covach, J. (2005). Form in Rock Music: A Primer, Engaging music : essays in music analysis. New York: Oxford University Press.
Haerle, D. (1984). Jazz/Rock Voicings for the Contemporary Keaboard Player. USA: Alfred Music.
Hess, M. (2007). Icons of Hip Hop: An Encyclopedia of the Movement, Music, and Culture. California: Greenwood Press.
Jaffe, A. (1996). Jazz Harmony. Tübingen: Advance Music.
Kholopov, Yu. (2003). Harmony. Theoretical course. St. Petersburg: Lan.
Kollier, D. (1984). The Establishment of Jazz. Popular Historical Scetch. Transl. from Eng. Moscow: Raduga.
Konen, V. (1994). The Third Layer. New Mass Genres in Music of the 20th Century. Moscow: Muzyka.
Korotkov, S. (1996). History of Contemporary Music. Kyiv: Prodiuserskyi Tsentr LAV-studio.
Levine, M. (1995). Jazz Theory Book. Petaluma: Sher Music Company.
Nettles, B. (1987). Harmony 2. California: Berklee College of Music.
Rogachev, A. (2000). A Systemic Course on Harmony of Jazz. Theory and Practice., Moscow: Vlados.
Thomas, O. (1995). Bebop: The Music and Its Players. New York: Oxford University Press.
Tsaler, I. (2012). Popular Music of the 20th Century: Jazz, Blues, Pop, Rock, Country, Folk, Electronic, Soul. Moscow: Mir Entsiklopediy Avanta.
Vincent, R. (1996). Funk. The Music, The People, and The Rhythm of The One. New York: St. Martin’s Press.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Яніна Олексіївна Журба
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автор зберігає авторські права на статтю та одночасно надає журналу право її першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License.
Користувачі можуть вільно переглядати, читати, завантажувати статті з науковою та навчальною метою; поширювати їх, обов’язково зазначаючи авторство.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання в електронному репозитарії закладу вищої освіти/установи.