ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ ЯК ПРОВІДНИЙ КОНТЕНТ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВОЗНАВЧОГО ЗНАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1176.33.2015.158288Ключові слова:
фундаменталізація, природничо-наукове та гуманітарне знання, інноваційні мультидисциплінарні дидактичні комплексиАнотація
Стаття присвячена вивченню світоглядних основ процесів фундаменталізації, засад, на яких можливо зреалізувати принципи фундаменталізації в мистецтвознавчій освіті. Автор аналізує два підходи до розуміння фундаменталізації: фундаменталізація «вшир» і фундаменталізація «вглиб»; аргументує, що фундаменталізація мистецтвознавчого знання та його відображення в змісті вищої освіти є можливою на ґрунті поєднання природничо- наукового та гуманітарного знання.Посилання
Бор Н. Философия естествознания и культура народов / Бор Н. // Избр. тр. – Москва, 1970. – Т. 2. – С. 280–288.
Гончаренко С. У. Педагогічні дослідження : метод. поради молодим науковцям / С. У. Гончаренко. – Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2008. – 278 с.
Гончаренко С. У. Фундаменталізація освіти як дидактичний принцип / Гончаренко С. У. // Шлях освіти. – 2008. – № 1. – С. 2–6.
Енциклопедія освіти / голов. ред. В. Г. Кремень. – Київ : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
Кириленко К. М. Природознавство і культура (мультидисциплінарний освітній контент) : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. / Кириленко К. М. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2013. – 120 с.
Кузнецова Н. Е. Фундаментализация как фактор повышения качества университетского педагогического образования / Н. Е. Кузнецова // Академ. чтения. – 2001. – Вып. 2. – С. 37–42.
Світзинський А. В. Синергетична концепція культури / А. В. Світзинський. – Луцьк, 2008. – 698 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Катерина Михайлівна Кириленко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автор зберігає авторські права на статтю та одночасно надає журналу право її першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License.
Користувачі можуть вільно переглядати, читати, завантажувати статті з науковою та навчальною метою; поширювати їх, обов’язково зазначаючи авторство.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання в електронному репозитарії закладу вищої освіти/установи.