ОСОБЛИВОСТІ ЖІНОЧОГО ОБРАЗУ В ПОРТРЕТАХ ПОЛЬСЬКИХ МАЙСТРІВ ДОБИ МОДЕРНУ

Автор(и)

  • Олег Олегович Станичнов Харківська державна академія дизайну і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31866/2410-1176.33.2015.158300

Ключові слова:

стиль сецесія (модерн), жіночий образ, жінка-символ, композиція, ритм, тло, рух

Анотація

Стаття присвячена аналізу особливостей жіночого образу на прикладах польських майстрів доби модерну. Розглядаються узагальнені ознаки жіночого образу як об’єкта мистецтва польської сецесії. А також особливу увагу приділено застосуванню композиційних схем, символічним прийомам і колористичним побудовам картин, які були використані митцями польської сецесії. Охарактеризовано основні жіночі образи доби модерну та виявлено дві домінуючи функції цього образу, розглянуто вплив ритму та ліній на трансформацію жіночого портрету на початку XX ст. та використання руху ліній на тлі картин.

Біографія автора

Олег Олегович Станичнов, Харківська державна академія дизайну і мистецтв

аспірант кафедри теорії та історії мистецтв

Посилання

Adamowicz T. Jozef Mehoffer. Krajowa agencja wydawnicza. – Warszawa, 1976. – 47 s.

Juszcak W. Malarstwo polskie. Modernizm. – Warszawa, 1977. – 356 s.

Wallis, M. Secesja, – Warszawa: Arkady, 1974, c. 200.

Арнхейм Р. Искусство и визуальное восприятие. М., «Прогресс», 1974. – 186 с.

Добровольский Т. История польской живописи / Добровольский Т. – Ossolineum, Варшава, 1975. – 254 с.

Сарабьянов Д. Стиль модерн / Сарабьянов Д. В. – Москва: Искусство, 1989. – 243 с.

Серебровский В. Что такое «модерн» / Серебровский В. Москва: Наука и жизнь, 1992. – 197 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-01

Як цитувати

Станичнов, О. О. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ЖІНОЧОГО ОБРАЗУ В ПОРТРЕТАХ ПОЛЬСЬКИХ МАЙСТРІВ ДОБИ МОДЕРНУ. Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство», (33), 147–154. https://doi.org/10.31866/2410-1176.33.2015.158300

Номер

Розділ

МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО