ОСОБЛИВОСТІ ЖІНОЧОГО ОБРАЗУ В ПОРТРЕТАХ ПОЛЬСЬКИХ МАЙСТРІВ ДОБИ МОДЕРНУ
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1176.33.2015.158300Ключові слова:
стиль сецесія (модерн), жіночий образ, жінка-символ, композиція, ритм, тло, рухАнотація
Стаття присвячена аналізу особливостей жіночого образу на прикладах польських майстрів доби модерну. Розглядаються узагальнені ознаки жіночого образу як об’єкта мистецтва польської сецесії. А також особливу увагу приділено застосуванню композиційних схем, символічним прийомам і колористичним побудовам картин, які були використані митцями польської сецесії. Охарактеризовано основні жіночі образи доби модерну та виявлено дві домінуючи функції цього образу, розглянуто вплив ритму та ліній на трансформацію жіночого портрету на початку XX ст. та використання руху ліній на тлі картин.Посилання
Adamowicz T. Jozef Mehoffer. Krajowa agencja wydawnicza. – Warszawa, 1976. – 47 s.
Juszcak W. Malarstwo polskie. Modernizm. – Warszawa, 1977. – 356 s.
Wallis, M. Secesja, – Warszawa: Arkady, 1974, c. 200.
Арнхейм Р. Искусство и визуальное восприятие. М., «Прогресс», 1974. – 186 с.
Добровольский Т. История польской живописи / Добровольский Т. – Ossolineum, Варшава, 1975. – 254 с.
Сарабьянов Д. Стиль модерн / Сарабьянов Д. В. – Москва: Искусство, 1989. – 243 с.
Серебровский В. Что такое «модерн» / Серебровский В. Москва: Наука и жизнь, 1992. – 197 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олег Олегович Станичнов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автор зберігає авторські права на статтю та одночасно надає журналу право її першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License.
Користувачі можуть вільно переглядати, читати, завантажувати статті з науковою та навчальною метою; поширювати їх, обов’язково зазначаючи авторство.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання в електронному репозитарії закладу вищої освіти/установи.