ІМПРОВІЗАЦІЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ РЕЖИСЕРІВ ЕСТРАДИ
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1176.33.2015.158301Ключові слова:
імпровізація, естрадне мистецтво, режисура естради, режисерський тренінгАнотація
У статті розглянуто загальні принципи та умови режисерського тренінгу, де імпровізаційність є важливим фактором та необхідною умовою для вдосконалення психофізичного апарату майбутніх фахівців естрадного мистецтва. Виявлено значення імпровізації в підготовці майбутніх режисерів естради. Наведено приклади режисерського тренінгу для розвитку імпровізації. У результаті дослідження виявлено загальні чинники розвитку імпровізаційних навичок студентів мистецького вищу.Посилання
Богданов И. А. Постановка эстрадного номера : учеб. пособие / И. А. Богданов. – Санкт-Петербург : СПбГАТИ, 2013. – 331 с.
Глушко С. Система театральной импровизации / С. Глушко. – Киев : Освита Украины, 2010. – 48 с.
Клитин С. С. Артисты в открытом пространстве : беседы об искусстве эстрады (и не только) / С. С. Клитин. – Санкт-Петербург : СПбГАТИ, 2012. – 104 с.
Кнебель М. О. Вся жизнь / М. О. Кнебель. – Москва : ВТО, 1967. – 587 с.
Крипчук М. Проблеми оптимізації виховання майбутніх режисерів естради та масових видовищ [Електронний ресурс] / М. Крипчук // Аспекти мистецької освіти в сучасному українському соціокультурному просторі : матеріали Всеукр. наук. симпозіуму, 24 квітня 2014. – Київ – Режим доступу: http://www.icr.kiev.ua/ ukr/24_kvitnja_2014_r__Naukovii_simpozium.
Рождественская Н. Креативность : пути развития и тренинги / Н. В. Рождественская, А. В. Толшин. – Санкт-Петербург : Речь, 2006. – 320 с.
Толшин А. В. Импровизация в обучении актёра : учеб. пособ. / А. В. Толшин. – Санкт-Петербург : ПЕТРОПОЛИС, 2011. – 132 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Вікторія Олександрівна Стрельчук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автор зберігає авторські права на статтю та одночасно надає журналу право її першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License.
Користувачі можуть вільно переглядати, читати, завантажувати статті з науковою та навчальною метою; поширювати їх, обов’язково зазначаючи авторство.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання в електронному репозитарії закладу вищої освіти/установи.