DOI: https://doi.org/10.31866/2410-1176.32.2015.158738

МАНІПУЛЯЦІЯ СУСПІЛЬНОЮ СВІДОМІСТЮ В ПОЛІТИЧНИХ ТОК-ШОУ НА ТЕЛЕБАЧЕННІ УКРАЇНИ

Наталія Іванівна Цімох

Анотація


У статті досліджується унікальність жанру ток-шоу, яке поєднує в собі ознаки інтерв’ю, дискусії, гри і концентрує увагу на особистості ведучого. Це визначені складові успішності і популярності цього жанру. Творці суспільно- політичних ток-шоу позиціонують їх як програми, які допомагають глядачам розібратися у вирі подій, сформувати об’єктивну точку зору на процеси у соціумі. Однак вони нерідко маніпулюють темами, часом, соціологією і вдаються до різних способів аби глядачі сприймали певну думку саме так, як вигідно замовникам програми, які намагаються створити «порядок денний» у країні.

Ключові слова


телевізійний простір, політичні ток-шоу, теледебати, маніпуляція, жанр

Повний текст:

PDF

Посилання


Бирбом М. Хозяин ток-шоу // Спутник-ТВ. 2005. № 2.

Бадрак В. Роль ЗМІ в період передвиборчої кампанії // Роль ЗМІ в процесах державотворення. – Київ, 1998.

Бондар Ю. В. Національний інформаційний простір новітньої України. – Київ, 2007.

Брайант Дженнингз. Основы воздействия СМИ. – Москва; Санкт-Петербург, 2004.

Гриценко О. Мас-медійні кампанії та проблеми їх застосування в ЗМІ // Публіцистика і політика: зб. наук. праць. – Вип. 2 / за ред. проф. Шкляра В. І. – Київ, 2001.

Макарський О. Спір в якому не народжується істина. // Журналіст України. 2011. – № 01. – С. 19.

Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. – Київ : Ваклер, 2000.

[Електронний документ]. – Режим доступу: http://www.wikipedia.ru

[Електронний документ] . – Режим доступу: http://www.1.zt.ua/ Перший Житомирський інформаційний портал.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2019 Наталія Іванівна Цімох

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.