МУЗИЧНА ЕКСЦЕНТРИКА НА ЕСТРАДІ ТА У ЦИРКУ
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1176.31.2014.158889Ключові слова:
циркове мистецтво, музична ексцентрика, поетика музичної ексцентрики, сучасний стан жанру, STOMPАнотація
У статті досліджується генезис та еволюція давнього жанру циркового мистецтва – музичної ексцентрики. Про ексцентрику в цілому писали теоретики З. Б. Гуревич, С. М. Макаров, Т. Ремі. Метою даної статті є комплексний розгляд поетики жанру на прикладах номерів Західної Європи, України та Росії з початку ХХ ст. до наших днів. Автор зосереджується на синтетичній природі саме музичної ексцентрики, драматургічній першооснові циркових номерів, впливі національного фактору, культурно-історичних традицій, технічного прогресу, виділяючи нові сучасні підвиди жанру – музично-ексцентричне шоу і музично-ексцентричний відеокліп.Посилання
Альперов Д. На арене старого цирка. Записки клоуна. / Д. Альперов // Гос. из-во Худ.я лит. – М., 1936. – С. 194.
Гуревич З. Разговор о музыкальной эксцентрике. / З. Гуревич. Ж-л Советский цирк, №10 – М., 1959 – С. 22.
Дземидок Б. О комическом. Теория отклонения от нормы. / Б. Дземидок. – М. : Прогресс, 1974 – С. 33.
Коган М. Спор о музыкальной эксцентрике. / М. Коган // Ж-л Советский цирк, №5 (8).– М., 1958. – С. 14.
Музыкальный спутник. Ж-л Советский цирк №2. – М., 1959. – С. 32.
Рыбаков М. Киевский цирк. Люди, события, судьбы. / М. Рыбаков. – К., 2006. – С. 210.
Хельга Беман Маленькая скрипка – Большой клоун. / Беман Хельга // Ж-л Советский цирк, №1. – M., 1980. – С. 28, 29.
Stomp! Wikipedia.en. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: Wikipedia.org/wiki/stomp
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Т. Б. Гріньє

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.