СТУДІЯ ЗВУКОЗАПИСУ «SKYWALKER SOUND» ЯК РОЗРОБНИК ЗВУКОВОГО ДИЗАЙНУ
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1176.40.2019.172673Ключові слова:
звук, звуковий дизайн, студія звукозапису, звукозапис, «Skywalker Sound»Анотація
У статті досліджується діяльність американської студії «SKYWALKER SOUND» як розробника звукового дизайну в сфері кінематографу. Моделювання звукової атмосфери, розробка стилю звучання та створення саунд ефектів для аудіовізуального твору. Звуковий дизайн – це створення спеціальних звукових ефектів, аналогів яких в природі не існує. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше виявлено основні принципи та критерії поняття звукового дизайну на прикладі студії звукозапису «SKYWALKER SOUND». Методологія дослідження складає сукупність базових принципів: об’єктивності, історизму, системності, багатофакторності, комплексності, а для досягнення мети – використані методи наукового пізнання: проблемно-хронологічний, конкретно-історичний, статистичний, логіко-аналітичний. Висновки. Поняття «звуковий дизайн» необхідно вводити в науковий обіг вітчизняного музикознавства – присвячувати цьому феномену наукові дослідження, проводити відповідні конференції. Сьогодні варто приділяти більше уваги явищу звукового дизайну в межах музичної науки та музичної освіти.
Посилання
Aldoshyna, I.A. (2006). Muzykalʼnaya akustika [Musical acoustics]. St. Petersburg: Kompozitor.
Cancellaro, J. (2006). Exploring Sound Design for Interactive Media. NY : Delmar Learning.
Denikin, A.A. (2019). K voprosu o specifike zvukovogo dizajna kino [On the issue of specific cinema sound design]. Available at: <http://blog.media-musicjournal.com/?p=99> [Accessed: 15.03.2019].
Farnell, A. (2010). Designing Sound. Cambridge: MIT Press.
Hicks, M. (2019). Audio Compression Basics. Available at: <http://www.uaudio.com/blog/audio-compression-basics/> [Accessed: 08. 02. 2019].
Holgman, T. (2000). 5.1 Surround Sound: Up and Running. Focal Press.
Kinus, Yu.G. (2011). Dzhaz. Istoki i razvitie [Jazz. Origins and development]. Rostov-na-Donu : Feniks.
McCarthy, B. (2013). Sound Systems: Design and Optimization: Modern Techniques and Tools for Sound System Design and Alignment. Focal Press.
Miranda, E. (2002). Computer Sound Design: Synthesis techniques and programming (Music Technology). Focal Press.
Ric, V. (2008). The Sound Effects Bible: How to Create and Record Hollywood Style Sound Effects. Michael Wiese Productions. 327 p.
Sonnenschein, D. (2001). The Expressive Power of Music, Voice and Sound Effects in Cinema. Michael Wiese Productions.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олександр Сергійович Чупринський
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автор зберігає авторські права на статтю та одночасно надає журналу право її першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License.
Користувачі можуть вільно переглядати, читати, завантажувати статті з науковою та навчальною метою; поширювати їх, обов’язково зазначаючи авторство.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання в електронному репозитарії закладу вищої освіти/установи.