ФОРМУВАННЯ ТЕХНІКИ ВИКОНАННЯ ТА МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ТА ЛАТИНОАМЕРИКАНСЬКИХ ТАНЦІВ МІЖНАРОДНОГО СТИЛЮ: ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Мирослав Євгенович Кеба Київський національний університеткультури і мистецтв, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-4468-0944

DOI:

https://doi.org/10.31866/2410-1176.40.2019.172696

Ключові слова:

бальні танці, техніка виконання, фігури танцю, міжнародний стиль

Анотація

Метою статті є історіографічний аналіз навчально-методичної літератури з техніки виконання та особливостей викладання європейських та латиноамериканських танців міжнародного стилю у мистецтвознавчому контексті; простежити етапи формування технічних аспектів виконання бального танцю та висвітлити сучасні напрацювання згідно з виданнями Міжнародної асоціації вчителів танцю (IDTA), Імперської спілки вчителів танцю (ISTD) та Всесвітньої федерації танцювального спорту (WDSF). Методологія дослідження. У дослідженні використано органічна сукупність базових принципів дослідження: об’єктивності, історизму, багатофакторності, системності, комплексності, розвитку та плюралізму. Крім того, застосовано методи наукового пізнання: проблемно-хронологічний, конкретно-історичний, статистичний, описовий, логіко-аналітичний. Наукова новизна статті полягає у визначенні головних засад формування технічних аспектів виконання та особливостей викладання європейських та латиноамериканських танців міжнародного стилю протягом ХХ ст. та на сучасному етапі. Висновки. У результаті проведеного аналізу техніки виконання та особливостей викладання європейських та латиноамериканських танців міжнародного стилю, розглянуто етапи формування технічних аспектів виконання бального танцю протягом ХХ ст., удосконалення систематизації методичних рекомендацій та технічних положень, зміни та доповнення внесені у найавторитетніші видання, згідно зі змінами затвердженими Комітетами європейських та латиноамериканських танців Імперського товариства вчителів танцю (ISTD), Міжнародною асоціацією вчителів танцю (IDTA), Всесвітньою радою танцю (WDC), Альянсу Сполученого Королівства (UKA) та Всесвітньої федерації танцювального спорту (WDSF) у процесі еволюціонування бального танцю.

Біографія автора

Мирослав Євгенович Кеба, Київський національний університеткультури і мистецтв

Старший викладач

Посилання

Borrows, F. (1948). Theory and Technique of Latin-American Dancing. London: Frederick Muller.

Borrows, F. (1964). Theory and Technique of Latin-American Dancing. 3rd. ed. London: Frederick Muller.

British Dance Council. (2018). Rule Book, [pdf] London: British Dance Council Limited. Available at: <http://www.bdconline.org/Portals/24/Revised-BDC-Rulebook-DOWNLOAD-AMENDED.pdf> [Accessed: 14 February 2019]

Davies, H.V. (1949). Foreword. In: D. Petrides. The Latin-American dances. London. N.p.

Howard, G. (1995). Technique of Ballroom Dancing. England, Brington: International Dance Publicаtions.

Imperial Society of Teachers of Dancing. (2004). 100 years of dance: a history of the ISTD Examinations Board. London : Imperial Society of Teachers of Dancing.

Laird, W. (2003). Technique of Latin Dancing. Brighton, England.

Laird, W. and Bruske, W. (1999). Technique of Latin Dancing inclusive Supplement. Nahe : Condor Musikvertrieb.

Moore, A. (1948). The Revised Technique. London: The imperial society of teachers of dancing.

Romain, E., Sydney, F. and Pearson, P. (1983). Imperial Society of Teachers of Dancing. The Revised Technique of Latin- American Dancing. London: The Imperial Society of Teachers of Dancing.

Silvester, V. (1927). Modern Ballroom Dancing. London: Herbert Jenkins.

Silvester, V. (1932). Theory and Technique of Ballroom Dancing. London: Herbert Jenkins.

Silvester, V. (1936). The Art of the Ballroom. London : Herbert Jenkins.

Smith-Hampshire, G. (2000). The Viennese waltz. How to raise a champion. Tomsk: STT.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-05

Як цитувати

Кеба, М. Є. (2019). ФОРМУВАННЯ ТЕХНІКИ ВИКОНАННЯ ТА МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ТА ЛАТИНОАМЕРИКАНСЬКИХ ТАНЦІВ МІЖНАРОДНОГО СТИЛЮ: ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ. Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство», (40), 154–160. https://doi.org/10.31866/2410-1176.40.2019.172696

Номер

Розділ

ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО