ПРОФЕСІЯ «EVENT-МЕНЕДЖЕР» ЯК ВИРАЗНИК ІННОВАЦІЙ У СУЧАСНІЙ КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • Михайло Поплавський Київський національний університет культури і мистецтв, Київ, Україна, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8234-8064

DOI:

https://doi.org/10.31866/2410-1176.46.2022.257962

Ключові слова:

Київський національний університет культури і мистецтв, iвент-менеджмент, івент, інноваційна діяльність, подієва культура

Анотація

Мета статті полягає в розкритті особливостей модернізації освіти Київського національного університету культури і мистецтв на прикладі запровадження новаторських ідей та підходів до освітньої програми «Івент-менеджмент», що реалізуються в навчальному закладі. Методологія дослідження ґрунтується на принципах об’єктивності та системності, що дало можливість охарактеризувати такий інноваційний тренд в освіті, як поєдання подієвості навчання, вимог ринку праці і внутрішньо сформованої корпоративної івент-культури. Структурний, аналітичний і компаративний методи спрямовані на визначення прогностичних і стратегічних механізмів реалізації напрямів навчального та виховного компонентів освітньої програми «Івент-менеджмент» у КНУКіМ. Результати. Визначено, що івент-метод створення події та івентологія як методологія осмислення подієвості формують універсальні, затребувані сучасним ринком праці компетентності. Подієвість навчання — один із інноваційних трендів освіти, від упровадження якого залежить зміст навчання та організація навчального процесу. Критерієм інноваційної діяльності Київського національного університету культури і мистецтв у впровадженні освітньої програми «Івент-менеджмент» стала ефективність поєднання- перетину (crossover point) зовнішніх вимог ринку праці і внутрішньо сформованої корпоративної івент-культури, спрямованої на оформлення подієвості як «зустрічі» в науці, освіті та мистецтві. Досвід створення та розбудови цієї освітньої програми доводить, що поєднання в навчальному процесі традиційних і новітніх моделей — це не данина науковій обізнаності та університетській моделі викладання, а набута у процесі навчання здатність майбутнього спеціаліста вільно орієнтуватися у невизначених завданнях, моделюючи нетривіальні рішення, нові ситуації та нестандартні виходи із них. Наукова новизна визначається розкриттям сутності основних напрямів обраної Університетом креативної освітньої моделі для стратегічного планування освітньо-наукової діяльності. Продемонстровано інноваційний потенціал івенту в сучасному освітньому просторі. Схарактеризовано особливості розробки нових освітніх програм (на прикладі освітньої програми «Івент-менеджмент»), подано авторське бачення соціальної значущості івенту.

Біографія автора

Михайло Поплавський, Київський національний університет культури і мистецтв, Київ, Україна

доктор педагогічних наук, професор

Посилання

Cross, B. (2015, January 14). 10 Things to Think About When Preparing for a Hybrid Event. Skift Meetings. https://meetings.skift.com/tips-preparing-hybridevent/

DCOMFRA. (2020, May 11). Ukrainska natsionalna tsyfrova koalitsiia "Koalitsiia tsyfrovoi transformatsii" [Ukrainian National Digital Coalition "Coalition of digital transformation"]. https://cutt.ly/1Jruv8Y [in Ukrainian].

Jaimangal-Jones, D., Robertson, M., & Jackson, C. (2018). Event futures: innovation, creativity and collaboration. International Journal of Event and Festival Management, 9 (2), 122-125. https://doi.org/10.1108/IJEFM-05-2018-0032

Moufakkir, O., & Pernecky, Т. (Eds.). (2015). Ideological, Social and Cultural Aspects of Events. CABI. https://doi.org/10.1079/9781780643526.0000

Parkhomenko, I. I. (2018). Brytanska naukova tradytsiia vyvchennia invent-menedzhmentu: osnovni poniattia (H. Boudin, Kh. Piielichati, Dzh. Elz) [UK scientific tradition in events management: key concepts (G. Bowdin, H. Pielichaty, G. Els)]. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu kultury i mystetstv. Seriia: Menedzhment sotsiokulturnoi diialnosti [Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series in Management of Social and Cultural Activity], 1(2), 63-76. https://doi.org/10.31866/2616-7573.2.2018.149459 [in Ukrainian].

Petrova, I. V. (2019). Profesiina pidhotovka iventmenedzheriv u konteksti dualnoi formy zdobuttia osvity [Professional training of event-managers in the context of dual form of acquiring education]. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu kultury i mystetstv. Seriia: Menedzhment sotsiokulturnoi diialnosti [Bulletin of Kyiv National University of Culture and Arts. Series in Management of Social and Cultural Activity], 2(1), 82-104. https://doi.org/10.31866/2616-7573.1.2019.170657 [in Ukrainian].

Solaris, J. (2021, February 16). The Future of Events. And Some Personal News. Skift Meetings. https://meetings.skift.com/future-events-personal-news/

Zhezhukha, V. Y., & Mysyk, V. M. (2022). Iventmenedzhment v Ukraini: problemy, tendentsii, perspektyvy ta napriamky reinzhynirynhu [Event management in Ukraine: problems, trends, prospects and directions of reengineering]. In A. P. Duka (Ed.), Paradyhmalni vyklyky suchasnoho rozvytku [Paradigmatic Challenges of Modern Development] (pp. 31-45). The Research and Education Innovation Center of Social Transformations. https://reicst.com.ua/asp/article/view/monograph_paradigmatic_03_2022_01_2 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-22

Як цитувати

Поплавський, М. . (2022). ПРОФЕСІЯ «EVENT-МЕНЕДЖЕР» ЯК ВИРАЗНИК ІННОВАЦІЙ У СУЧАСНІЙ КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ. Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство», (46), 32–40. https://doi.org/10.31866/2410-1176.46.2022.257962

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ МИСТЕЦТВА