Музичні стрімінгові платформи в аспекті розбудови національно-культурної ідентичності
DOI:
https://doi.org/10.31866/2410-1176.48.2023.282458Ключові слова:
музика, стрімінгові платформи, національно-культурна ідентичністьАнотація
Метою статті є з’ясування ролі музичних стрімінгових платформ у процесах розбудови української національної культурної ідентичності.
Результати дослідження. У статті зазначено, що важливим складником формування сучасної культури в Україні є розвиток нових комп’ютерних технологій, інтерактивних медіатехнологій та візуального мистецтва. Доведено, що інтерактивні інструменти середовищ спілкування та відтворення мистецького досвіду отримали нові можливості для формування національних культурних ідентичностей та стали чинником активного спілкування між культурними спільнотами різних країн. Обґрунтовано, що музичні стрімінгові платформи допомагають залучати молоде покоління до української культури, підтримувати розвиток музичної галузі в Україні, отримувати визнання на міжнародній арені українським виконавцям.
Наукова новизна розвідки полягає в культурно-комунікативному та національно-патріотичному трактуванні контенту стрімінгових платформ. Практичне значення дослідження відображено в спробі пошуків нового інструментарію комунікацій із представниками молодого покоління в аспекті розбудови національної культурної ідентичності.
Висновки. Українська музична культура відіграє важливу роль у формуванні національної ідентичності. Різноманітні жанри та типи музики, а саме: народна, класична й сучасна українська музика показують ‘традиції та культурні звичаї українського народу через різні епохи та покоління. Українська музика просуває українську культуру на міжнародному рівні й відображає українську національну ідентичність.
Посилання
Bender, M., Gal-Or, E., & Geylani, T. (2021). Attracting artists to music streaming platforms. European Journal of Operational Research, 290(3), 1083–1097. https://doi.org/10.1016/j.ejor.2020.08.049 [in English].
Bizzaco, M., Hall, P., & Kennemer, Q. (2021, January 27). The best music streaming services. Digital trends. https://www.digitaltrends.com/music/best-music-streaming-services/ [in English].
Im, H., Song, H., & Jung, J. (2018). A survival analysis of songs on digital music platform. Telematics and Informatics, 35(6), 1675–1686, https://doi.org/10.1016/j.tele.2018.04.013 [in English].
Kyrylenko, Ya., Kondratenko, I., & Parfenteva, I. (2022). Adaptatsiia studentiv vokalno-khorovykh spetsialnostei do umov dystantsiinoho navchannia [Adaptation of students of vocal and choral specialties to the conditions of distance learning]. Humanities Science Current Issues, 48(1), 93–102. https://doi.org/10.24919/2308-463/48-1-14 [in Ukrainian].
Nozdrachov, R. A. (2021). Pandemiia i sotsmerezhi: Novi trendy vykorystannia striminhovykh platform [Pandemic and social networks: New trends in the use of streaming platforms] [Bachelors thesis, Kherson State University] [in Ukrainian].
Pecheranskyi, I., & Shevchuk, Yu. (2022). "Platforminh" yak instrument transformatsii audiovizualnykh industrii v epokhu didzhytalizatsii: Perspektyvy ta ryzyky ["Platforming" as a tool for the transformation of audiovisual industries in the era of digitalisation: Prospects and risks]. Bulletin of KNUKiM. Series in Arts, 47, 33–41. https://doi.org/10.31866/2410-1176.47.2022.269550 [in Ukrainian].
Serhiienko, O. O. (2021). Systema striminhu mediakontentu [Media content streaming system] [Bachelors thesis, National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute"] [in Ukrainian].
Shvets, I. H. (2022). Striminhovi transliatsii zirok na onlain-resursakh yak skladova populiaryzatsii osobystoho brendu [Streaming broadcasts of stars on online resources as a component of personal brand promotion]. Bulletin of Mariupol State University. Series: Philosophy, Cultural Science, Sociology, 24, 33. https://visnyk-culturology.mdu.in.ua/ARHIV-uk/24/24_vipusk_2022.pdf#page=133 [in Ukrainian].
Stafford, S. A. (2010). Music in the Digital Age: The emergence of digital music and its implications for the music industry. Elon Journal of Undergraduate Research in Communication, 1(2), 112–120 [in English].
Storchovyi, M., & Chukurna, O. P. (2022, June 9). Striminhovi servisy yak novyi instrument prosuvannia tsyfrovoho marketynhu [Streaming services as a new tool for promoting digital marketing]. In Marketynh ochyma molodi [Marketing through the eyes of youth] [Proceedings of the Conference] (pp. 18–21). Khmelnytskyi National University. https://mr.khmnu.edu.ua/wpcontent/uploads/sites/35/2022/08/zbirnyk-studkonf-13.pdf#page=18 [in Ukrainian].
Wlömert, N., & Papies, D. (2016). On-demand streaming services and music industry revenues – Insights from Spotify’s market entry. International Journal of Research in Marketing, 33(2), 314–327. https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2015.11.002 [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Олена Скопцова, Наталія Регеша
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автор зберігає авторські права на статтю та одночасно надає журналу право її першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License.
Користувачі можуть вільно переглядати, читати, завантажувати статті з науковою та навчальною метою; поширювати їх, обов’язково зазначаючи авторство.
Автор опублікованої статті має право поширювати інформацію про неї та розміщувати посилання в електронному репозитарії закладу вищої освіти/установи.